Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har inte fixat grafikinställningarna så det kan ju se bättre ut, men ja.. E dedär CS CZ eller e jag ute å cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 E dedär CS CZ eller e jag ute å cyklar? Ja det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ja det är det. CS CZ Deleted Scenes mer exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 CS CZ Deleted Scenes mer exakt Oj glömde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är det något speciellt med deleted scenes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Det är ett story-baserad SP-spel... du räddar gisslan i olika omgivningar. Spelade inte klart hela så vet inte allt om det. Redigerad 9 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är det något speciellt med deleted scenes? Massor av olika uppdrag, finns typ "worldtour".. Att du ska förhindra terroristgrupper från att sno en bomb i ryssland, å då sammarbetar du med rysk polis. Finns olika uppdrag i olika länder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Allt snack om CS:cz Deleted Scenes fick mig att installera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Allt snack om CS:cz Deleted Scenes fick mig att installera det Fattar inte hur man kan tycka att det är kul, SP:et är hur B som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Fattar inte hur man kan tycka att det är kul, SP:et är hur B som helst.. Det var längesen jag spelade. Dessutom satte jag mig inte riktigt in i det så. Screenar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Fattar inte hur man kan tycka att det är kul, SP:et är hur B som helst.. Fick med det i Anthology och hittade det för nån dag sen när jag väntade på Oblivion, så jag tyckte det var lika å lira lite när man ändå har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Va det har bli't dött här Tar upp den så den inte dör. Edit: Mina spartaner anfaller, athenare Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Orkade inte med Deleted scenes. Fixade Cd-rom läsaren och installerade RTCW Pingen är då inget att hänga i julgranen precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Orkade inte med Deleted scenes. Fixade Cd-rom läsaren och installerade RTCW Pingen är då inget att hänga i julgranen precis Det är väl gratis eller? Var kan man tanka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det är väl gratis eller? Var kan man tanka? Tror du tänker på Wolfenstein Enemy Territory nu. Länkar till sidan imorn ska sova nu pussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Tror du tänker på Wolfenstein Enemy Territory nu. Länkar till sidan imorn ska sova nu pussen Den infon räcker, jag är en Google användare, och än google användare har tillgång till all info ! HeiL^ GoWgEl! Sov gott Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Orkade inte med Deleted scenes. Fixade Cd-rom läsaren och installerade RTCW Pingen är då inget att hänga i julgranen precis Minnen Är det fortfarande några som lirar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Japp..Hade det förut satan i gatan vad det var roligt ^^ Har dessvärre försvunnit sen vi rensade cd hyllan..(Mamma ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Pain 1, klassiker: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) True lies till SNES Redigerad 12 juli, 2006 av Big Daddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts