Sebastian Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Efter ett skott i nyllet.. ehm... ja se själva Jag fick sida 333 JAg ÄGER MOHAHAHAHA OJEOJEIJE JAG FICK SIDA 333 Redigerad 4 juli, 2006 av Sebastian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Efter ett skott i nyllet.. ehm... ja se själva Jag fick sida 333 JAg ÄGER MOHAHAHAHA OJEOJEIJE JAG FICK SIDA 333 Måste påpeka att jag satt brevid honom när han tog det fotot! Även när han postade det inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Måste påpeka att jag satt brevid honom när han tog det fotot! Även när han postade det inlägget! Stolt? i lol din spel galna jävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 i lol din spel galna jävle iweX din Skoter snöskoter galna jävel Oblivion, min gubbe står typ och sover i buskaget ^^ http://img376.imageshack.us/img376/1386/oblivion81zf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 iweX din Skoter snöskoter galna jävel Oblivion, min gubbe står typ och sover i buskaget ^^ http://img376.imageshack.us/img376/1386/oblivion81zf.jpg Ser ut som att han klämmer ut en redig kabel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Ser ut som att han klämmer ut en redig kabel för mig. Red Orchestra, dock till Unreal. http://img151.imageshack.us/img151/6915/ro27te.th.jpg Pani, vad kostar Red Orchestra the game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Red Orchestra, dock till Unreal. http://img151.imageshack.us/img151/6915/ro27te.th.jpg Pani, vad kostar Red Orchestra the game? Ehm, jag fick det när jag fyllde år, men jag tror det ligger på runt 300. Billigare än ett vanligt PC-spel var det iallafall. Har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Ehm, jag fick det när jag fyllde år, men jag tror det ligger på runt 300. Billigare än ett vanligt PC-spel var det iallafall. Har jag för mig. Ok såg att det var 16% rabatt på cdon 249 kr. Ska vänta tills morsan handlar nåt från cdon nästa gång, kan dröjja et tag. Men orkar säkert vänta Ack ack.. DoD: Source för 189 kr, blir lite svårt att välja. Redigerad 4 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ok såg att det var 16% rabatt på cdon 249 kr. Ska vänta tills morsan handlar nåt från cdon nästa gång, kan dröjja et tag. Men orkar säkert vänta Ack ack.. DoD: Source för 189 kr, blir lite svårt att välja. Jag skulle rekommendera Red Orchestra, har dock bara spelat de till Ut2k4 men de ska vara riktigt bra till Source. Men visst köp du DoD: Source om du gillade vanliga DoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebastian Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Stolt? i lol din spel galna jävle Jag påpekar endast ditt meddelande för att jag gillar din bild. jAG VET ATT HAN HETER "TonyTony Choppa" och är med i en manga som heter "One Piece" en jävligt bra manga förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Laaaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Ok såg att det var 16% rabatt på cdon 249 kr. Ska vänta tills morsan handlar nåt från cdon nästa gång, kan dröjja et tag. Men orkar säkert vänta Ack ack.. DoD: Source för 189 kr, blir lite svårt att välja. Jag köpte RO genom steam för runt 180kr. Så köp det genom steam istället, mycket billigare! *edit, om du ska köpa dod:s så köp det också genom steam, kostar runt 145kr! Redigerad 5 juli, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag köpte RO genom steam för runt 180kr. Så köp det genom steam istället, mycket billigare! *edit, om du ska köpa dod:s så köp det också genom steam, kostar runt 145kr! Men måste man inte ha MasterCard eller nåt sånt när man köper via Steam? Kanske beställer nåt av dom idag vet inte vilket jag väljer. Kanske DoD:S eftersom det var billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Men måste man inte ha MasterCard eller nåt sånt när man köper via Steam? Kanske beställer nåt av dom idag vet inte vilket jag väljer. Kanske DoD:S eftersom det var billigare Mjo. --- Blir så jävla lack! Skulle spraya tags i sa, började för några timmar sedan. Jag sparade efter att jag hade sprayat 10st, men efter 80 så tänkte jag ta dom sista 20 innan jag sparar igen. Så när jag hade sprayat den sista, och är på väg för att spara så stängs spelet ner, aldrig hänt förrut, blir så jävla arg! Orkar inte med att ta dom sista igen heller, lessnat totalt *avinstallerar* Bild innan spelet stängdes ner: http://img424.imageshack.us/img424/9779/sdghjk7oy.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Mhm, tänkte ladda ner ett nytt och fint skin till awp:n på counter-strike, fick dock mer än jag bad om, som jag inte såg förens nu.. Känsliga varnas. Redigerad 7 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Mhm, tänkte ladda ner ett nytt och fint skin till awp:n på counter-strike, fick dock mer än jag bad om, som jag inte såg förens nu.. Känsliga varnas. hehe, snygg tatto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Mhm, tänkte ladda ner ett nytt och fint skin till awp:n på counter-strike, fick dock mer än jag bad om, som jag inte såg förens nu.. Känsliga varnas. Ditt pervo Måste titta på porr när du spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har inte fixat grafikinställningarna så det kan ju se bättre ut, men ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Ditt pervo Måste titta på porr när du spelar Är det nåt fel? Edti: Ser att många postar SA bilder här. Hade varit roligare om ni postade dom i San Andreas Screenshots så det blir lite liv där. Tycker jag. Redigerad 8 juli, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Det måste gå bra för Homosexuella när dom spelar CS när det ser ut så där övriga kollar på tjejen och dom kållar på gubbarna (terroristerna, Anti-terroristerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts