Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Holy shizniz, du äger varenda affär. :ph34r:

Antar att du var den enda på servern?

Ja, i slutet var jag det, men jag började köpa upp när det var folk där också.

Tjecker tror jag att de var. Anyways, de hade inte köpt nånting.

Bild: Jag önskar verkligen att de valt en bättre plats än taket på min bil att snuska sig på. :teehee:

post-5012-1151618288_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som än händer här så kommer jag att förlora :)

Mina Troyanares kungarike :P Det var svårt att få med hela riket. Men man ser ju på kartan :P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar! Stort kungarike :)

Offtopic: Och igår såg jag på filmen "Troja"!

Och större har det blivit. ^_^

wtf! :o På tv? Jag inte sett filmen, men jag har iaf sett en liten serie på 3 delar?

Som handlade om Troja. Minns inte så mycket av den, bara att någon blev ihjäl hackad

med en kniv i en Bassäng :) För det började jag och min Kompis Jesper leka. Vi var 9, 10 år

Så började vi hacka med knivar på tomma mjölkpaket :blink:

Mitt nya Kungliga Infanteri. Dom kan bara tillverkas i staden Troi.

För en stund sen föddes Aswad II . (Aswad = Kungen av Troja, när jag började spela. Men hand dog.)

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och större har det blivit. ^_^

wtf! :o På tv? Jag inte sett filmen, men jag har iaf sett en liten serie på 3 delar?

Som handlade om Troja. Minns inte så mycket av den, bara att någon blev ihjäl hackad

med en kniv i en Bassäng :) För det började jag och min Kompis Jesper leka. Vi var 9, 10 år

Så började vi hacka med knivar på tomma mjölkpaket :blink:

Mitt nya Kungliga Infanteri. Dom kan bara tillverkas i staden Troi.

För en stund sen föddes Aswad II . (Aswad = Kungen av Troja, när jag började spela. Men hand dog.)

Är det nått spel man borde köpa? Har sett min polare lirat lite grann, såg ganksa kul ut, nått du rekommenderar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nått spel man borde köpa? Har sett min polare lirat lite grann, såg ganksa kul ut, nått du rekommenderar?

Rome Total War?

Japp, det är klart värt sina 167 kroner på cdon :)

Barbarian Invasion är också mycket bra, men inte direkt värd 289 Kroner. Kräver också RTW för att kunna spelas.

Sen finns det också RTW Gold Pack för 379 kroner, där får man RTW och BI 80 kroner billigare en om

man skall köpa dom en och en.

Spelet är också Modd-bart, t.ex. bilderna jag har visat är från modden Troy Total War. :)

Som gör om hela Barbarian Invasion.

Jag är mycket förtjust i det här spelet ^_^ Brukar sitta och lira på kvällarna, och dricka

energi dryck :o sen när jag slutar spela är klockan 4, 5 på natten :blink:

Skaffade det 2 veckor efter att skolan slutade och spelar mycket aktivt fortfarande.

Nu har det kommit en till expansion som heter Alexander, och där ska man erövra utvalda områden före

Alexander dör. Dör alexander då är det Game Over.

Men några Perss har snackat om att modda om Campaignen så det fortsätter fast Alexander dör.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Day of Defeat, någon som vet hur man tar bort den grejen nere i högra hörnet där man ser ping osv.? det borde va något man skriver in i konsolen...

Edit: Bilden ja...:blink:

Om det är samma som på cs så.

Consollen > net_graph 0

Tror det var net_graph, annars prova net_graphos 0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har väl ändå inte gått mer än 3 veckor sen skolan slutade? Ett spel brukar ju räcka mer än en vecka.

Jag slutade iaf skolan 3 Juni. Och det är väl 4 och ½ vecka och skaffade spelet till en Lan med en kompis,

skaffade det 10 juni så Jag sa väl lite fel då antar jag. 1 vecka i stället för 2..

Nöjd?

Mitt moddade Operation Fläskpoint:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor