Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Spelade igenom Half-Life 2: Episode 1 ytterligare en gång. Hade inte rört det sen jag klarat det 5 gånger innan en vecka gått efter releasen. Bestämde mig för att ta ett par screenshots. "Ett par" slutade upp med 238 stycken som blev 32 mb. Tänkte det var lite väl mycket för er att ladda...

Alyx = teh b3st character ever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag och min Redguard (lvl 6 = gangster) varit och myst bland snödrivorna en stund. Vi slaktade björnar och grejor. Flög gjorde vi också. Högt. Det resulterade, då vi kom till marken, i ett mindre trevligt "splatter".

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag och min Redguard (lvl 6 = gangster) varit och myst bland snödrivorna en stund. Vi slaktade björnar och grejor. Flög gjorde vi också. Högt. Det resulterade, då vi kom till marken, i ett mindre trevligt "splatter".

Aj aj aj. Själv har man 100 i Acrobatics så jag förlorar knappt något liv när jag faller från mina flygturer. Låt inte vakterna med samma rustning som dig se dig, då lär de inte bli så glada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj aj aj. Själv har man 100 i Acrobatics så jag förlorar knappt något liv när jag faller från mina flygturer. Låt inte vakterna med samma rustning som dig se dig, då lär de inte bli så glada.

Mina kunskaper inom akrobatik stiger ständigt. Kan inte sluta hoppa, så roligt det är. Ligger väl på runt 50 sKiiLlz i det nu. När jag började spela var de, cirkuskonsterna, en skygg attribut i nivå fem jag bar. Mwuhaha. Genom användandet av lite multiplikation kan man räkna ut att jag skuttat runt 4500 skutt.

Man börjar undra vad man gör av sitt liv...

Jag märkte ganska snart vad de tyckte om mitt brott. Dock går det att snika undan väldigt lätt ifrån posteringstjommarna, då de endast reagerar när man startar en högst meningslös konversation med dem.

I övrigt är de bajs.

Rustningen är å andra sidan mumma.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

BF2 var långt ifrån klart när det släpptes; det skeppades med flera buggar. Man väntade sig att efterföljande patchar skulle fixa buggarna, men istället har dem dragit med sig nya och, trots löften, inte fixat alla dem gammla. Nu i dagarna är det ett år sen spelet kom ut - och det är knappast acceptabelt att spelet är lika buggigt (om inte buggigare) som det var vid release. Om inte EA Game$ tänkte med plånboken hela tiden hade spelet faktiskt kunnat varit bra, med ett blomstrande community och många fina moddar. Istället satsar dem all kraft på att få ut snåla tillägg till spelet och sätta käppar i hjulen för moddarna (blockeringen av ABR och den utlovade SDK'n som aldrig kom). Rent spelmässigt är det heller ingen hit: Publiclirandet domineras av fjortisar, whores och statuswhores. Ranksystemet och de upplåsbara vapnen låter fint, men det får folk spela för att få bra stats istället för att har kul. Till på köpet tappar dem respekten för andra och beter sig äckligt egoistiskt. Gå in på vilken server som helst... Folk står och campar efter helikoptrar, jaktflyg, osv. Får dem inte sitt önskade flygplan springer dem ut och ställer sig på landingsbanan så du blir tvungen att köra över dem, när dem är döda trycker dem givetvis på "Punish" så du får fina minuspoäng för TK. Punish- systemet är förövrigt gjort för den här typen av idioti... Kort och gott är spelet fyllt av idioter och fjortisar som inte kan spela spelet som det är menat. Förresten, BF2 är ett riktigt lottospel. Vapnens spridning är enorm även om man ligger ned. Skotten gör inte mycket i skada heller. Det resulterar i att den som har flest "lyckoträffar" vinner striden. Vilket i sin tur resulterar i att folk letar på alternativa och säkrare sätt att fraga på, t.ex. "n00b- tubing". Fordonen är inte heller alltid särskilt balanserade.

Jag skulle kunna mala på om spelet flera rader till, men orkar inte.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BF2 var långt ifrån klart när det släpptes; det skeppades med flera buggar. Man väntade sig att efterföljande patchar skulle fixa buggarna, men istället har dem dragit med sig nya och, trots löften, inte fixat alla dem gammla. Nu i dagarna är det ett år sen spelet kom ut - och det är knappast acceptabelt att spelet är lika buggigt (om inte buggigare) som det var vid release. Om inte EA Games$ tänkte med plånboken hela tiden hade spelet faktiskt kunnat varit bra, med ett blomstrande community och många fina moddar. Istället satsar dem all kraft på att få ut snåla tillägg till spelet och sätta käppar i hjulen för moddarna (blockeringen av ABR och den utlovade SDK'n som aldrig kom). Rent spelmässigt är det heller ingen hit: Publiclirandet domineras av fjortisar, whores och statuswhores. Ranksystemet och de upplåsbara vapnen låter fint, men det får folk spela för att få bra stats istället för att har kul. Till på köpet tappar dem respekten för andra och beter sig äckligt egoistiskt. Gå in på vilken server som helst... Folk står och campar efter helikoptrar, jaktflyg, osv. Får dem inte sitt önskade flygplan springer dem ut och ställer sig på landingsbanan så du blir tvungen att köra över dem, när dem är döda trycker dem givetvis på "Punish" så du får fina minuspoäng för TK. Punish- systemet är förövrigt gjort för den här typen av idioti... Kort och gott är spelet fyllt av idioter och fjortisar som inte kan spela spelet som det är menat. Förresten, BF2 är ett riktigt lottospel. Vapnens spridning är enorm även om man ligger ned. Skotten gör inte mycket i skada heller. Det resulterar i att den som har flest "lyckoträffar" vinner striden. Vilket i sin tur resulterar i att folk letar på alternativa och säkrare sätt att fraga på, t.ex. "n00b- tubing". Fordonen är inte heller alltid särskilt balanserade.

Jag skulle kunna mala på om spelet flera rader till, men orkar inte.

Whoa, listen to the man. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA III är enligt mig bästa GTA spelet som gjords :blink:

Snygga städer och miljö, Storyn suberb, fast många klagar på när inte Claude snackar och sånt..

GTA VC, kändes som GTA III när jag spelade det första gången, men när jag har spelat en stund så började

jag få nog av den rätt så enformiga staden på den platta marken, och Rosa bläh jag inget emot rosa klädesplagg och sånt men hatar Rosa design på grejjer (Menyn i spelet)

Hawaii skjorta Som Homer Simpson sa i The simpsons Hawaii skjortor är för fest nåt och bögar.

Och försök inte ändra på vad jag tycker .

Rome Total War Barbarian Invasion. Så här ser det ut när någon blir ägd av kavallri(stavning?)

post-9958-1151094794_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor