Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Min snubbe och hans hund i TES4: Oblivion >_<

Spelet är moddat så.. Därför ligger en camp där, och därför kan jag ha husdjur, och därför kan jag

köpa möbler och lägga ut var jag vill.

post-9958-1150936829_thumb.jpg

@: Fina bilder Pani :ph34r:

Kör du inte med Natural Environments också? Ser ut som det iaf :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 51 Imperial

The Elder Scrolls III: Morrowind

Let's get offtopic en stund:

Min Redguard, en söt liten jävel, börjar få skavsår på fötterna.

Jag premiärspelar Morrowind just nu, detta atmosfäriska och på många sätt medryckande kulturalster. Även Tribunal och Bloodmoon har jag installerat.

Efter att ha tröttnat lite på de huvudsakliga uppdrag och utmaningar man ställs inför, beslöt jag mig för att pallra iväg till Khuul, för att där ta båten över till Solstheim - uppleva det expansionerna har i lager, alltså.

Platsen verkar emellertid osynlig, eller någonting. Det är med tunga suck min Redguard nu studsar upp för och ner kullar, simmar över sjöar samt försöker finna information hos befolkningen bland de olika slätterna. Ingen har svar på tal, och Khuuls fasader blir jag inte det minsta varse om.

Min fråga: Var i fans håla ligger Khuul?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Let's get offtopic en stund:

Min Redguard, en söt liten jävel, börjar få skavsår på fötterna.

Jag premiärspelar Morrowind just nu, detta atmosfäriska och på många sätt medryckande kulturalster. Även Tribunal och Bloodmoon har jag installerat.

Efter att ha tröttnat lite på de huvudsakliga uppdrag och utmaningar man ställs inför, beslöt jag mig för att pallra iväg till Khuul, för att där ta båten över till Solstheim - uppleva det expansionerna har i lager, alltså.

Platsen verkar emellertid osynlig, eller någonting. Det är med tunga suck min Redguard nu studsar upp för och ner kullar, simmar över sjöar samt försöker finna information hos befolkningen bland de olika slätterna. Ingen har svar på tal, och Khuuls fasader blir jag inte det minsta varse om.

Min fråga: Var i fans håla ligger Khuul?

Där tror jag. Eller så är det stället precis nordöst om det.

Och Solstheim är såklart ön i nordväst. Khuul hittar du lättast om du använder Siltstriders för att transportera dig dit, så slipper du gå lika mycket. Ald Ruhn brukar vara en bra mellanstation för att nå till de flesta städer i västra Vvardenfell.

Behöver du hitta något område så är denna karta ett bra verktyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor