Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Men borde inte, *HOST*HOST*HOST* gå online då? :lol:

När det gäller Steam är det lika bra att ge upp. Sålänge du inte har en fungerande CD- Key kommer det inte fungera online. Köp spelet, för guds skull. Jag köpte Counter- Strike Anthology för 149:-. En struntsumma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller Steam är det lika bra att ge upp. Sålänge du inte har en fungerande CD- Key kommer det inte fungera online. Köp spelet, för guds skull. Jag köpte Counter- Strike Anthology för 149:-. En struntsumma.

Så länge inte nån crackar Steams network :lol:

Men klart man kan köpa så länge det är under 200 spänn, det är bara att man har möjligheten och pengarna.

Ett av dom fattas alltid när jag känner för att köpa Konter-Strajk Sårz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För typ 2-3 år sen så lirade jag crackat ^^ Fuska som fan.. De va kul.. För de mesta så använde jag bara Wallhack.. Skojj skojj skojj

Nu verkar de ju bara gå på crackade servrar, men men :lol:

Edit: Visst fan.. glömde det jag egentligen skulle göra :lol:

Kuk fighter!

post-546-1149857624_thumb.jpg

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För typ 2-3 år sen så lirade jag crackat ^^ Fuska som fan.. De va kul.. För de mesta så använde jag bara Wallhack.. Skojj skojj skojj

Nu verkar de ju bara gå på crackade servrar, men men :(

Edit: Visst fan.. glömde det jag egentligen skulle göra >_<

Kuk fighter!

Det funkade fortfarande för 1 år sen att lira på ett crackat steam.. tror det var då iaf. När Steam 3.0 kom funkade det fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wowza... I lol, Boomer och aKi förtjänar allihopa att varnas riktigt jävla långt härifrån, men... hm. Jag vet fan då inte varför, men jag nöjer mig med att titta strängt på er och säga åt er på skarpen. Inte för att jag vill ha kvar er eller så, utan bara för att jag känner mig... "snäll" idag.

*Titta strängt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns alltid nån som påstår sig att de crackat steam. Fanns en drös i min klass som påstod att de hade fått en sån grej. Visade sig sedan att man bara kan spela mot andra som har exakt samma crack. Sen ersattes alla bokstävem med stjärnor. Var skitjobbigt när det stod att *****(Bild på AK47)**********!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wowza... I lol, Boomer och aKi förtjänar allihopa att varnas riktigt jävla långt härifrån, men... hm. Jag vet fan då inte varför, men jag nöjer mig med att titta strängt på er och säga åt er på skarpen. Inte för att jag vill ha kvar er eller så, utan bara för att jag känner mig... "snäll" idag.

*Titta strängt*

Va snäll du är. Du förtjänar en kram

ontopic: Opposing Force

gordon freeman hoppar in i portalen till Xen

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor