aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hmm, jag har aldrig spelat internet på det, nån som har? Och nån som vet om det går att lira internet på busk verisonen? Nej det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Klarade Episode 1 igår natt. http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_biggrin.gif http://img363.imageshack.us/img363/1932/ep1c1702a00394pn.th.jpg Riktigt häftig strid när golv och tak börjar gå sönder=) Redigerad 8 juni, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nej det går inte. Ok, synd. Verkade så jävla tufft allså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ok, synd. Verkade så jävla tufft allså. Köp det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Köp det då. Japp, tror jag ska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Undrar om någon någon någon -sin kommer att kunna CR***A Steam. Men spelen är ju förståss värda att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Undrar om någon någon någon -sin kommer att kunna CR***A Steam. Men spelen är ju förståss värda att köpa. Finns redan. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Finns redan. =) Men borde inte, *HOST*HOST*HOST* gå online då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Men borde inte, *HOST*HOST*HOST* gå online då? När det gäller Steam är det lika bra att ge upp. Sålänge du inte har en fungerande CD- Key kommer det inte fungera online. Köp spelet, för guds skull. Jag köpte Counter- Strike Anthology för 149:-. En struntsumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 När det gäller Steam är det lika bra att ge upp. Sålänge du inte har en fungerande CD- Key kommer det inte fungera online. Köp spelet, för guds skull. Jag köpte Counter- Strike Anthology för 149:-. En struntsumma. Så länge inte nån crackar Steams network Men klart man kan köpa så länge det är under 200 spänn, det är bara att man har möjligheten och pengarna. Ett av dom fattas alltid när jag känner för att köpa Konter-Strajk Sårz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Men borde inte, *HOST*HOST*HOST* gå online då? Om du vill köra på crackade skräp servrar så ja. Vet inte om dem har lyckats med något nytt, var väll ungefär 1 år sedan jag använde det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) För typ 2-3 år sen så lirade jag crackat ^^ Fuska som fan.. De va kul.. För de mesta så använde jag bara Wallhack.. Skojj skojj skojj Nu verkar de ju bara gå på crackade servrar, men men Edit: Visst fan.. glömde det jag egentligen skulle göra Kuk fighter! Redigerad 9 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 För typ 2-3 år sen så lirade jag crackat ^^ Fuska som fan.. De va kul.. För de mesta så använde jag bara Wallhack.. Skojj skojj skojj Nu verkar de ju bara gå på crackade servrar, men men Edit: Visst fan.. glömde det jag egentligen skulle göra Kuk fighter! Det funkade fortfarande för 1 år sen att lira på ett crackat steam.. tror det var då iaf. När Steam 3.0 kom funkade det fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Det funkade fortfarande för 1 år sen att lira på ett crackat steam.. tror det var då iaf. När Steam 3.0 kom funkade det fortfarande. *borta* Redigerad 9 juni, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Wowza... I lol, Boomer och aKi förtjänar allihopa att varnas riktigt jävla långt härifrån, men... hm. Jag vet fan då inte varför, men jag nöjer mig med att titta strängt på er och säga åt er på skarpen. Inte för att jag vill ha kvar er eller så, utan bara för att jag känner mig... "snäll" idag. *Titta strängt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 jag har crackat steam Spring o köp Half-Life innan jag anmäler dig (nee jag bara skoja ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 jag har crackat steam Vi pratar om att kunna lira online på VAC2 servrar. Inte dessa halvdana crackade steams som finns ute nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Finns alltid nån som påstår sig att de crackat steam. Fanns en drös i min klass som påstod att de hade fått en sån grej. Visade sig sedan att man bara kan spela mot andra som har exakt samma crack. Sen ersattes alla bokstävem med stjärnor. Var skitjobbigt när det stod att *****(Bild på AK47)**********! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Wowza... I lol, Boomer och aKi förtjänar allihopa att varnas riktigt jävla långt härifrån, men... hm. Jag vet fan då inte varför, men jag nöjer mig med att titta strängt på er och säga åt er på skarpen. Inte för att jag vill ha kvar er eller så, utan bara för att jag känner mig... "snäll" idag. *Titta strängt* Va snäll du är. Du förtjänar en kram ontopic: Opposing Force gordon freeman hoppar in i portalen till Xen Redigerad 9 juni, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts