atWa Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 hhee SH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Vad har man flaggan till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Vad har man flaggan till? Sätta ut mobila spawnpoints. Edit: Ghachachacha!! Redigerad 7 september, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Om någon lägger ut en flagga kan man spawna där, välldigt bra när motståndarna är på G att ta alla flaggor. Edit: gahh, panimala hann före mig Redigerad 7 september, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) Vet inte vad men erm, den här snubben ser ut att ha en grym nackspärr! *EDIT* från spelet Vietcong. Redigerad 7 september, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 ÅHHH, vad Vietcong äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 ÅHHH, vad Vietcong äger. ja men grovt jobbigt när man är i tunnlarna tappar alltid bort mig där nere lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Shannen Doherty åker på spö i Celebrity Deathmatch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Shannen Doherty åker på spö i Celebrity Deathmatch... omfg fan finns det ett CD (Celeberty Deathmatch) spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 omfg fan finns det ett CD (Celeberty Deathmatch) spel? Uppenbarligen. Har för mig det fick 4/10 i betyg eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 aa det är inte roligare än WWF, men roligt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Celebrity deathmatch är kul typ dom tre första gångerna sen blir det för lätt osv fast det kul att spela mot en kompis(PS2, XBOX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Snygg sign kung-food. Men du har glömt Solid Snake...nu blir nog inte Fredrico glad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Snygg sign kung-food. Men du har glömt Solid Snake...nu blir nog inte Fredrico glad... tack Im not in to MGS så han fick inte va med Jag ska göra om den lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jäkligt skön ragdoll fysik i spelet Dead Mans Hand... Rekomenderar det verkligen...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Jäkligt skön ragdoll fysik i spelet Dead Mans Hand... Rekomenderar det verkligen...! är det bara jag som inte har hört talas om detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Kan vara för att det bara finns på xbox. Och har inte ens släppt en vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 rätta mig om jag har fel men det finns till PC också och släpptes ungefär i mars? iaf i USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 hur postar man screeens? jag har tagit en screen men hur lägger jag upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Rätta mig inte för jag har inte fel... PC Versionen Xbox Versionen heat @ När du tagit din screen så går du in på paint ----> redigera ---> klistra in... Sedan sparar du den på skrivbordet som .jpeg format (se till att bilden inte är allt för stor). När du skriver ett inlägg så laddar du upp bilden under "File Attachments" lite längre ner. Där det finns en Bläddra knapp. Tryck på bläddra och leta upp din bild. Tryck sen på "Add Reply" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts