Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Kan man ta precis allas kläder (förutom tjejernas)? för de kunde man inte i dom gamla

Nej inte allas.

Men t.ex. Poliser, FBI, psykologer, patienter osv.

Men borde inte gå att ta kläderna av Target och civiler (alltså dom vanliga människorna som inte har med mission att göra).

hmm... Shame on me...

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte allas.

Men t.ex. Poliser, FBI, psykologer, patienter osv.

Men borde inte gå att ta kläderna av Target och civiler (alltså dom vanliga människorna som inte har med mission att göra).

hmm... Shame on me...

Går det att spela free play, eller likanden, där man bara kan gå runt på någon bana och göra vad man vill? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck... jag bara måste ha det där Hitman. Jag blir bara mer och mer frestad av att ha det när jag ser era screens. Sen verkar det ju som att man får planera innan och kunna klara uppdragen på många olika sätt! Synd att det är 18+. Då kommer jag inte kunna få det på lagligt sätt iallafall... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck... jag bara måste ha det där Hitman. Jag blir bara mer och mer frestad av att ha det när jag ser era screens. Sen verkar det ju som att man får planera innan och kunna klara uppdragen på många olika sätt! Synd att det är 18+. Då kommer jag inte kunna få det på lagligt sätt iallafall... -_-

Du har väl GTA: SA? :o

@ssfh: Nej, men man kan spela om banan när man vill. Tycker det är

rent utsagt onödigt att springa runt på banan och leka.

Nog för att det är onödigt att spela över huvudtaget.

Nåväl :) Och PLZ quota inte så stora bilder!11

Länk till kommentar
Dela på andra sidor