Mr.Magic Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Varför kör alla med botar LoL! dom e ju skit lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Varför kör alla med botar LoL! dom e ju skit lätta exakt, skryter om att få mycket kills mot bottar me kniv, lol komiskt... ni lär ju köra me ogc också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Dom kanske lirar med bottar för dom har inga s.k. "Skillzzzzzzzzz!!!!111ettettett"... Sen måste de förstås använda lite aimbot wallhack och speedhack är förstås måste, existerar ju inga bättre actionspel som är snabbare som Quake 3 RtCW etc så man måste speeda upp cs lite!111ettett Sen för att inte dö varje runda kanske bara 75% av rundorna måste man använda förståzzzzzzzzssssäta säta, alla CS trix man kan hitta ute på viruszidz00rz så hähä, nu får man en svinigtbra ztatz på typ värsta extrema h4xx0r 1 - 700 höhöhöhöhö, visst är man extrem? Värsta heaton skillzorzarna!111ettettett, alltså jag är typ bäzzt av alla h4xx0rz som måste säga h4xx0r och massa andra fjortizzz förk0rtn1ng4r och fjoll hela tiden höhöhö.... nä nu ska jag dra och ta en bärs!111ettettett... (Hehe ta inte illa upp var bara tvungen att skriva ett uselt skämt ...) men iaf förstår jag inte hur man orkar lira cs fortfarande? Det var typ liksom ute för 2 år sen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Mohaha! Nu ligger de överlevande romarna risigt till Om nån undrar så är det demot på Rome: Total War Redigerad 1 september, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Vad heter detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Vad heter detta spel? bf1942 mod silent heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Du har redan postat det en gång...men jag tror att det är modden Silent Heroes till Battlefield 1942....har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Dom kanske lirar med bottar för dom har inga s.k. "Skillzzzzzzzzz!!!!111ettettett"... Sen måste de förstås använda lite aimbot wallhack och speedhack är förstås måste, existerar ju inga bättre actionspel som är snabbare som Quake 3 RtCW etc så man måste speeda upp cs lite!111ettett Sen för att inte dö varje runda kanske bara 75% av rundorna måste man använda förståzzzzzzzzssssäta säta, alla CS trix man kan hitta ute på viruszidz00rz så hähä, nu får man en svinigtbra ztatz på typ värsta extrema h4xx0r 1 - 700 höhöhöhöhö, visst är man extrem? Värsta heaton skillzorzarna!111ettettett, alltså jag är typ bäzzt av alla h4xx0rz som måste säga h4xx0r och massa andra fjortizzz förk0rtn1ng4r och fjoll hela tiden höhöhö.... nä nu ska jag dra och ta en bärs!111ettettett... (Hehe ta inte illa upp var bara tvungen att skriva ett uselt skämt ...) men iaf förstår jag inte hur man orkar lira cs fortfarande? Det var typ liksom ute för 2 år sen.... Håller med till 100%! CS är så jävla uttjatat, när man är på LAN är man tvungen att spela det för alla andra kör det, suck och tvi vad tråkigt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nej, cs äger hårt! längtar tills CS:S kommer ut ur beta stadiet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 CS är nått jag bara spelar på lan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 http://mgs3.vigge.net/media/e3_04/07.jpg Kul att ramla ner där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 http://mgs3.vigge.net/media/e3_04/07.jpg Kul att ramla ner där Vet inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Min armé kommer att käka romarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Min armé kommer att käka romarna vart får ni det där demot ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 vart får ni det där demot ifrån? Finns här Det är bara å tanka... men om du inte är medlem så räkna med att stå i kö i nån minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Min armé kommer att käka romarna Va? är det Rome Total War? Jag trodde inte det hade kommit ut. Måste ha, måste ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Va? är det Rome Total War? Jag trodde inte det hade kommit ut. Måste ha, måste ha! Ja, det är en demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) rome : total war har varit spelet jag så länge sett fram emot... ända sen shogun: total war [AAAhh ninjor och åter ninjor] Redigerad 5 september, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Du har redan postat det en gång...men jag tror att det är modden Silent Heroes till Battlefield 1942....har jag rätt? japp du har rätt. www.silentheroes.se de e fett skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Det är kul men jag hittar det inte någonstans, inte som "köp" eller som köp.. Fick det när min familj fick datan. Och (innan alltså) när jag köpte Racer madness 2 MM2 och MCM2. Jag köpte RM2 innan vi fick datan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts