I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vilka vapen har ni i M&B ? Jag ska iaf ha 2H yxa antagligen, eller ett stort svärd. måste dra nu , lost! Som ni antagligen sätt på mina screens, kör jag med (Two Handed) GreatSword, och det köpte jag efter alla arena fighter när jag började spela, sisådär level 3, 4.. Min armé rymmer nu 45 st, pers. Level 29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Som ni antagligen sätt på mina screens, kör jag med (Two Handed) GreatSword, och det köpte jag efter alla arena fighter när jag började spela, sisådär level 3, 4.. Min armé rymmer nu 45 st, pers. Level 29 Jädra hög lvl du är då. Vad tar du kort med ? Fööör.. min printscreen funkar iaf inte.. Har 20 st plus mig i min grupp nu med 19 st som har hästar. Vi kör över alla i battle, bl har jag en sån fin 'stål' häst spelade till 5 inatt, var ledig idag så. Just nu har jag nån stor yxa och enhandat svärd + stor sköld jag slaktar folk med. glad också för jag tog ner black knights Inte så jättesvåra antar jag men, dom tog mig en gång när jag var lägre lvl. Dom dödade min grupp i första anfaller typ ^^ nu ska jag äta frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jädra hög lvl du är då. Vad tar du kort med ? Fööör.. min printscreen funkar iaf inte.. Har 20 st plus mig i min grupp nu med 19 st som har hästar. Vi kör över alla i battle, bl har jag en sån fin 'stål' häst spelade till 5 inatt, var ledig idag så. Just nu har jag nån stor yxa och enhandat svärd + stor sköld jag slaktar folk med. glad också för jag tog ner black knights Inte så jättesvåra antar jag men, dom tog mig en gång när jag var lägre lvl. Dom dödade min grupp i första anfaller typ ^^ nu ska jag äta frukost Läs i SRO topicen, föregående sidor och den nyaste... Och byt sen till AEGE. Om du skyndar dig på så kan du komma till minst lvl 20 till imorron kväll då vi ska jaga TigerGirl (TG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Läs i SRO topicen, föregående sidor och den nyaste... Och byt sen till AEGE. Om du skyndar dig på så kan du komma till minst lvl 20 till imorron kväll då vi ska jaga TigerGirl (TG) Tror inte han snackar om SRO. Det är Mount & Blade, värt att prova Läs någon av mina tidigare poster för info.. Colan: Jag tar iaf screensen med Printscreen. Men prova Fraps eller nåt. BTW, Vilken Lvl? Redigerad 11 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Tror inte han snackar om SRO. Det är Mount & Blade, värt att prova Läs någon av mina tidigare poster för info.. Jag vet att han inte snackade om SRO... jag hänger faktist med lite iaf... JAG snackade om SRO Jag hinner nog inte med Mount & Blade, tyvärr, det verkar roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Tror inte han snackar om SRO. Det är Mount & Blade, värt att prova Läs någon av mina tidigare poster för info.. Colan: Jag tar iaf screensen med Printscreen. Men prova Fraps eller nåt. BTW, Vilken Lvl? Meh, fan då. Kommer dina ss vart ? Iaf är jag lvl 13.. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Meh, fan då. Kommer dina ss vart ? Iaf är jag lvl 13.. tror jag F-lock ska inte lysa så går det nog att ta screens, och som vanlit klistra in i Paint. @Sniper: Okå. Ädit: Whos your daddy Kolla var pilen tog, full träff Redigerad 11 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 ... hatar archers http://img115.imageshack.us/img115/4233/fulltrff6lp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kan he en bild ur en fin mod till OFP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Ni som inte vet är det 'mount&blade'.. http://img138.imageshack.us/img138/9838/shutup9il.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Ni som inte vet är det 'mount&blade'.. http://img138.imageshack.us/img138/9838/shutup9il.jpg Blafs, nu måste jag spela bara för det Är bara lvl 6 än så länge. Måste få ... 'fixen' att funka. Redigerad 11 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 (redigerad) Ni som inte vet är det 'mount&blade'.. *PIC* Vet du att dina färger ser konstiga ut, före du startar spelet ta Configure och dra upp texture detail till 100 och framrate 150 hmm.. Borde va allt. -- Seger FTW! http://img452.imageshack.us/img452/6881/mountblade113ew.jpg Redigerad 11 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 http://img131.imageshack.us/img131/1640/grabby16bj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 http://img131.imageshack.us/img131/1640/grabby16bj.jpg Haha, den bästa banan på hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 En amerikansk soldat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Vad är det där för spel? Redigerad 12 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Massacer i badbyxor på den där banan Redigerad 12 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 En amerikansk soldat.... Hitler goes insider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Vad är det där för spel? Hitman: Codename 47. Jävligt gött spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts