Boomer Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Var ju inge häfigt med den däa Han tycker det, de betyder inte att du måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Var ju inge häfigt med den däa En dag.. när du är äldre.. kommer du förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag måste bara säga.. Det här är ett av de roligaste spelen ja spelat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag måste bara säga.. Det här är ett av de roligaste spelen ja spelat!! Vilket spel är det? Vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Vilket spel är det? Vad kostar det? Mount & Blade. Trial --> Man får typ spela till Level 6.. $18 just nu. Jag är Level 13 nu. Och nej det är inte online. Jag har inte betalat.. Pm om du vill veta knepet Här står jag igen med mitt blodiga svärd, och slaget är slut. Nedladdnings filen är ungefär 50 mb stor, och spelet tar inte mera än 90 mb. Redigerad 9 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kan man köpa det i butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Kan man köpa det i butik? Tror inte det, eftersom det bara är Version 0.751 ännu.. Men en 50 mbs nedladdning är väl inte så mycke begärt? Och mitt lilla knep Grafiken är kanske lite dålig, men spelet är Roligt som fan! Redigerad 9 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Tror inte det, eftersom det bara är Version 0.751 ännu.. Men en 50 mbs nedladdning är väl inte så mycke begärt? Och mitt lilla knep Grafiken är kanske lite dålig, men spelet är Roligt som fan! Verkar skoj! Kanske tankar senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vet någon varför det hänger ett hänglås här? Jag har försökt tagit en Sledgehammer, men dörren dit stängdes. http://img349.imageshack.us/img349/3936/wtfisthis6hc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Bara så ni vet, ska jag testa 'Mount & Blade'. Verkar rätt tufft, läste om det right. verkade väldigt roligt Ska man.. bara gå runt och slakta eller ? skitsamma jag märker väl. Kommer med par bilder sen Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 En dag.. när du är äldre.. kommer du förstå Vad menar du med att jag inte förstår nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vad menar du med att jag inte förstår nu? Nah, var ironisk.. eller sarkastisk.. minns inte skillnaden av dom men, nån av dom är det *lägger upp Mount & Blade bild här senare..* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Kan någon förklara vad man gör på Mount & Blade? Jag kanske tankar imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Battle of middle earth 2 Mina grott-troll aaeeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Det var rätt svårt tyckte jag.. i arenan och så. Sen när man gick ut och härja så var det inga problemas. Hade ju great sword lala och högg igenom banditerna med. Greaat Ruskigt kul spel, fastnade vid det och måste fan sova nu. Suck, jävla natt asså edit: Ni som är intresserade av M&B, kan kolla in denna sidan. Finns allt om det. Mount & Blade Redigerad 10 maj, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Greaat Ruskigt kul spel, fastnade vid det och måste fan sova nu. Join the club, har också fastnat vid det flera nätter Ska spela det nu, PM om ni vill ha nåt så trialen försvinner Edit: Min egna armé Jag borde vara i Level 23 nu Redigerad 10 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Yeah Redigerad 10 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Säger 4 Teh Win!!!!11 Level 27 nu... --- @VaXX0rn: Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Säger 4 Teh Win!!!!11 Level 27 nu... --- @VaXX0rn: Spel? Battle For Middle Earth 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vilka vapen har ni i M&B ? Jag ska iaf ha 2H yxa antagligen, eller ett stort svärd. måste dra nu , lost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts