rabarben Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) AoE II http://img368.imageshack.us/img368/9849/aok0300rx.png Helt klart det roligaste AOE spelet. ----- Underbart spel http://img301.imageshack.us/img301/7417/d1canals0500028rs.png Redigerad 2 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Vietcong för fan! Asbra Vietnamspel. Du borde skaffa! Syfta på Karatemorfar. Redigerad 2 maj, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Vad är det för spel ? Vietcong FAEN!! Trodde jag skulle komma på s. 300 :'( Redigerad 2 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Yeah! Sidan 300! Jag får väl posta en bild för att det inte ska räknas som spam Klassiker. VC Around! Chungsee! Ännu en Viet (bryggbombning): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Håller på med en bana till Halflife2 Deathmatch... http://img471.imageshack.us/my.php?image=hl2dm0cq.jpg Kan man inte ladda upp bilder mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Kan man inte ladda upp bilder mer? Nope, tydligen inte Det kanske ändras med tiden, gta sajten har ju ändå en server att fylla, eller så inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Håller på med en bana till Halflife2 Deathmatch... http://img471.imageshack.us/my.php?image=hl2dm0cq.jpg Kan man inte ladda upp bilder mer? Tydligen inte och de SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Unreal Tournament 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Unreal Tournament 2004 Nu går det att ladda upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Dendär bilden har du redan visat en gång, stolt över den eller ? Har jag? Det var väl i wow forumet eller :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 MapleStory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Bra att det går att ladda upp nu ^^ hmm.. Ja.. Det är Operation Flashpoint och lite Moddar som ska föreställa Irak kriget. Håller på med att göra maps nu ganska kul fast spelet är ur gammalt... Redigerad 6 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Day of Defeat: Source. http://img46.imageshack.us/img46/5227/grabby15sm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bra att det går att ladda upp nu ^^ hmm.. Ja.. Det är Operation Flashpoint och lite Moddar som ska föreställa Irak kriget. Håller på med att göra maps nu ganska kul fast spelet är ur gammalt... Flashpoint! Det var inte igår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Bra att det går att ladda upp nu ^^ hmm.. Ja.. Det är Operation Flashpoint och lite Moddar som ska föreställa Irak kriget. Håller på med att göra maps nu ganska kul fast spelet är ur gammalt... Som är tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Som är tråkigt.. Du vet bara inte det roliga med spelet Jag har haft det installerat ända sedan 2002 och har inte tröttnat på det ännu p.g.a. Modding möjligheterna, möjlighet att göra egna missions, om man har egna skripter och commands kan man få gubbarna att göra precis vad som helst (som har å göra med krig då). Och när Armed Assault släpps, och någon tar reda på hur man moddar kommer det att bli helt underbart Redigerad 7 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Du vet bara inte det roliga med spelet Jag har haft det installerat ända sedan 2002 och har inte tröttnat på det ännu p.g.a. Modding möjligheterna, möjlighet att göra egna missions, om man har egna skripter och commands kan man få gubbarna att göra precis vad som helst (som har å göra med krig då). Fy fan vilka horror minnen jag har från rösten i Op Flashpoint... Uj uj uj, "Man down!" "Soldier is history" fy fan. Roligast i det spelet är ju att spawna en sån där luftvärns mepprare och typ 300 soldater utan vapen och sen bara ösa ner dem. Hade jag kul med iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Fy fan vilka horror minnen jag har från rösten i Op Flashpoint... Uj uj uj, "Man down!" "Soldier is history" fy fan. Roligast i det spelet är ju att spawna en sån där luftvärns mepprare och typ 300 soldater utan vapen och sen bara ösa ner dem. Hade jag kul med iaf Rösten går att modda och göra ny, finns blandanat nya röster som talar finska och 1 som talar svenska med i Finnish Defence Force -modden (FDF 1.4) Har också försökt själv men det blev lite dåligt, med min fula röst ^^ Jag gör alla möjliga sorters Uppdrag, inte sånt som blir för lätt, och inte sånt som blir för svårt heller. Redigerad 7 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Alla som går väll att modda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts