AE_Dave Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Tibia Men för guds skull! Må demonen dö en grym död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Tibia Du borde skjutas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 max payne 2 bild: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/mp2bild.jpg bilden är inte modifierad eller nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Du borde skjutas.. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Du borde skjutas.. ?? Jag fattar inte?.....Vadå skjutas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Du borde skjutas.. Varför borde jag skjutas för jag gillar Tibia?? va?? Du borde oxo skjutas Ta inte illa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Varför borde jag skjutas för jag gillar Tibia?? va?? Du borde oxo skjutas Ta inte illa upp får ja åka med? bfpirates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 får ja åka med? bfpirates uppblåsbart dass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 uppblåsbart dass? en tunna. När man har skutit ner stora båten så kommer de upp tunnor. MEn inte på internet för de e nå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 postal2 share the pain(demo): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Vad gör man i Postal 2 egentligen? Går runt och skjuter ihjäl folk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) Vad gör man i Postal 2 egentligen? Går runt och skjuter ihjäl folk eller? Alltså går det ut på att bara gå och blaffa ihgjäl allt som rör sig eller ska man som göra nåt speciellt? Typ rädda världen eller nåt sånt? *EDIT* OJ! Förlåt dubbelpost, måste ha blivit nåt konstigt! Redigerad 15 februari, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 postal är bara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 har man den rätta humorn så vet man vad postal / postal 2 går ut på och varför de som skapade postal skapade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jag har bara spelat lite, men jag lyckades få en invånare att spy då jag pissade på henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 Jag har bara spelat lite, men jag lyckades få en invånare att spy då jag pissade på henne! Det är ju aslätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 spelade bara i 3min Poliserna springer väldigt vackers dem med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) Jag rekommenderar er att ladda ner detta lilla program så kan du bara trycka printscreen i ett spel hela tiden o så sparas de som en bmp-fil... flytta filerna i zip-filen till en mapp och där sparas bilderna... du måste ha programmet "fsscreen" som ligger i mappen öppet när du ska använda funktionen. Så slipper du gå in o ut o klistra in paint varje gång! (programmet är tänkt för flight simulator, det är därför d heter "fsscreen" men funkar utmärkt till andra spel och i windows också) Redigerad 15 februari, 2004 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2004 (redigerad) Jag rekommenderar er att ladda ner detta lilla program så kan du bara trycka printscreen i ett spel hela tiden o så sparas de som en bmp-fil... flytta filerna i zip-filen till en mapp och där sparas bilderna... du måste ha programmet "fsscreen" som ligger i mappen öppet när du ska använda funktionen. Så slipper du gå in o ut o klistra in paint varje gång! (programmet är tänkt för flight simulator, det är därför d heter "fsscreen" men funkar utmärkt till andra spel och i windows också) va onödigt mycket man måste göra, finns hur många "screen capture"-program som hells, och de flesta behöver man bara trycka på Print Screen så sparas dem i valfri mapp, med valfri filtyp och komprimering, och man kan också på de flesta programmen ställa in hur mycket av skärmen man vill "snappa upp" http://www.share2.com/capture/ bara ett tips Redigerad 15 februari, 2004 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 va onödigt mycket man måste göra, finns hur många "screen capture"-program som hells, och de flesta behöver man bara trycka på Print Screen så sparas dem i valfri mapp, med valfri filtyp och komprimering, och man kan också på de flesta programmen ställa in hur mycket av skärmen man vill "snappa upp" http://www.share2.com/capture/ bara ett tips d e inte så mycke man behöver göra..låter krångligare än va d är osså förklara ja lite långsökt osså =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts