Chilli_13 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det är som CS som CS är som vilket actionspel som hellst. Det är i tredjeperson. När man dödar motståndare får man experiense, som ett RPG spel. Sen levlar man upp och blir bättre. Man får även bounty, pengar, när man vinner, de kan sedan spenderas i spelets affär på nya kläder, vapen och föremål. Man kan göra massa coola moves som bullet-dodge och pringa på väggar, men det finns inga slo-mo effekter i spelet, såvidare man inte spelar med en kass internetuppkoppling. DÅ kanske jag laddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har klickat upp alla dom där uppe till höger två eller om det va tre som de tva länkar i kopierade jag länken och gick in på den sidan och laddade ner filerna men ser fortfarande ut så här: http://img95.imageshack.us/img95/8868/gunz6ps.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har klickat upp alla dom där uppe till höger två eller om det va tre som de tva länkar i kopierade jag länken och gick in på den sidan och laddade ner filerna men ser fortfarande ut så här:http://img95.imageshack.us/img95/8868/gunz6ps.jpg Går de segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Går de segt? För mig gick det skitsnabbt, har inte orkat spela dock CoD2: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 För mig gick det skitsnabbt, har inte orkat spela dock *BILDENFFS* Okej. Nice CoD2 bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Yay @ Spam Snuten! D-Day! Har precis låst upp amerikanska delen, men jag vill klara brittiska först.. Men först, rollspel i Garrys Mod! Om någon vill spela är banan rp_oviscity_b3, så ni vet. EDIT: Nere nu, ska köra CoD 2.. Redigerad 30 april, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Chilli:Om du lungnar ner dig och väntar så kommer det igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Chilli:Om du lungnar ner dig och väntar så kommer det igång. Ja nu har det börjat röra på sig iaf 15% på knappt 5min vi gör stora framsteg jag och Gunz Edit:38,4 procent>_<, har stått på det i 5min nu Redigerad 30 april, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Färjestad vinner SM-Guld i NHL 06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Färjestad vinner SM-Guld i NHL 06 Haha! Görgen Jönsson ser helt fuckad ut! Munnarna ser så roliga ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Färjestad vinner SM-Guld i NHL 06 Ser man ungefär en sån bild om man vinner elitserijen på 06? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ser man ungefär en sån bild om man vinner elitserijen på 06? Rabarben: Du menar inte Jörgen Jönsson? Dum som jag var tog bort Gunz, och nu har jag samma problem med att ladda ner det som Chilli_13, har väntat LÄNGE utan att nått händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Färjestad vinner SM-Guld i NHL 06 Haha så härlig asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Rabarben: Du menar inte Jörgen Jönsson? Dum som jag var tog bort Gunz, och nu har jag samma problem med att ladda ner det som Chilli_13, har väntat LÄNGE utan att nått händer. Oj menade Jörgen... Här kommer en fin bild Kan ni gissa spelet? Redigerad 30 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ser man ungefär en sån bild om man vinner elitserijen på 06? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Oj menade Jörgen... Här kommer en fin bild Kan ni gissa spelet? GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 GTA SA? Jaaa! Du är duktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Oj menade Jörgen... Här kommer en fin bild Kan ni gissa spelet? GTA Sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jaaa! Du är duktig! Yeeewj! När man ser en snygg bil med halva hjulen under marken, då fattar man att det är SA ^^ Gå in på GTA SA\DATA\Veichles.IDE, Och öka höjd siffran så hjulen blir åvanför marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts