.:Gurkan:. Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tänkte bara stoppa in en varning om systemkrav. Jag har inte letat efter de gällande systemkraven - men spelet använder sig utav samma motor som FEAR. Dessutom har detta spel "bloom" (inte riktigt HDR) som kan göra det mer krävande än FEAR (!). Så se till att ni har tillräckliga system innan ni väljer att ladda ned. Klart om några minuter! Men man kan väll stänga av bloom? Jag tycker bloom är snyggare än HDR för att HDR är för mycket så att säga. BTW: När jag kör Oblivion och har AA på och jag gör mig till osynlig eller ser en port så går FPS ner till 0, Nån som kan förklara varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Klart om några minuter! Men man kan väll stänga av bloom? Jag tycker bloom är snyggare än HDR för att HDR är för mycket så att säga. BTW: När jag kör Oblivion och har AA på och jag gör mig till osynlig eller ser en port så går FPS ner till 0, Nån som kan förklara varför? Kanske för att ditt grafikkort inte klarar av dom effekterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kanske för att ditt grafikkort inte klarar av dom effekterna? Det gör mitt jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nej, sjukt tråkigt. Bara barnsliga uppdrag. Spel för barn. Jag är barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Condemned - Criminal Origins. Demo ute nu (PC). Åhh, det här har man längtat efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Det här var ju mycket snabbare än FEAR http://img96.imageshack.us/img96/7125/condemned20060402132817215qv.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag och en kompis spelade precis CS. Detta är min kompis efter ett shotgunskott. http://img86.imageshack.us/img86/529/cpbildennummero18gl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 0m9z0r satanist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Bloom kan man självklart stänga av, självklart. Att HDR på något sätt skulle vara "för mycket" stämmer delvis. HDR är egentligen "dynamisk bloom" (om man får kalla det så). HDR bestämmer mängden "bloom" som ska användas beroende på hur dina ögon skulle reagera i verkligheten. Bloom, å andra sidan, är samma "extra ljusa" effekt precis överallt. Detta kan kännas överdrivet men vissa tycker att det är snyggt. Att spelet är "snabbare"/flyter bättre beror på att det inte finns någon slow-motion i detta spel. I FEAR var det i slowmotion som de verkligt krävande shaderna användes. Ex på överdriven bloom (himlen är i stort sätt helt vit): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Off topic här nu , men alltså när jag kommer till det rummet där det släcks ner i Codnemned så börjar ljudet haka upp sig , sen så hänger sig datorn... Någon som vet vad felet kan vara eller lider av samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Off topic här nu , men alltså när jag kommer till det rummet där det släcks ner i Codnemned så börjar ljudet haka upp sig , sen så hänger sig datorn... Någon som vet vad felet kan vara eller lider av samma? Testa att gå in i sound och stänga av hardware sound och/eller EAX HD och/eller EAX 2.0. Gå även till start - program - sega - config utillity Testa att bocka de olika ljudinställningarna. Testa även att sänka grafiken i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jä-ä-ä-äklar vad ägigt demo! Har spelet släppts än? Kanske det har, vet inte riktigt. Heter den amerikanska versionen av det här Fahrenheit? EDIT: Nej, my bad, det var Indigo Prophecy. Redigerad 2 april, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 http://img438.imageshack.us/img438/2422/wow26ed.jpg http://img438.imageshack.us/img438/5020/wow14aq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Här är några screenshots, eller ja en serie. Fast de är ju screenshots. Alla älskar den! kolla -klickydeklick- EDIT: gjorde den för ja hade väldigt tråkigt.. var kul ju! ska nog göra lite seriösrare sen Redigerad 2 april, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) http://img438.imageshack.us/img438/2422/wow26ed.jpg http://img438.imageshack.us/img438/5020/wow14aq.jpg Jädrans druider, ser ju likadana ut xD @Lallaren, alla älskar den? "I want to die now. I want to die so badly. Please don't do this again." *Slits Wrists* *Diggs the eyes out with a spoon* *Castrates self* Redigerad 2 april, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jädrans druider, ser ju likadana ut xD Nähä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Nähä? De skulle kommit i flera olika färger, så man slipper springa runder och hjälpa fel snubbe i 10min.. BAH! jag är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag och en kompis spelade precis CS. Detta är min kompis efter ett shotgunskott. *bild* Ska vi spela nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Spelade igenom demot - tycker det verkar som ett riktigt bra spel. Så länge de inte tjatar med melee så tror jag att detta kan bli något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Här är några screenshots, eller ja en serie. Fast de är ju screenshots. Alla älskar den! kolla -klickydeklick- EDIT: gjorde den för ja hade väldigt tråkigt.. var kul ju! ska nog göra lite seriösrare sen ÅH GUD NEJ!! PAAAAIINT!! :'( *svingar fegt en kniv* B-BORT! BORT! Men seriöst, skaffa Photoshop, en Spellchecker, och om du inte har tillgång till Photoshop, skaffa The GIMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts