Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Har visserligen inte sett The Ring, men det ska ju va inspirerat av det. Killzone Redigerad 17 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Japanska skräckfilmer is teh best imho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Urk.. Hatar små flickor man inte ser ansiktet av.. Får mig att tänka på the ring.. Alltså måste jag köpa spelet bara för att skjuta skallen av ungjäveln! Ja fyfan, skitläskigt ju Hatar små flickor i skräcksammanhang, det är så jävla läskigt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Urk.. Hatar små flickor man inte ser ansiktet av.. Får mig att tänka på the ring.. Alltså måste jag köpa spelet bara för att skjuta skallen av ungjäveln! klipp 'na då! då ser du ansiktet bättre skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag längtar till spelet Fear, Utvecklas av Monolith, samma som gjorde Alien vs Predator spelen och dom gav ju mycket glädje! Precis som filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) Blir fingrarna större när du miskat bilden??? nej trodde du menade kvalitén på bilden. Fy fan vad F.E.A.R verkar äckligt.. som sagt, en obehaglig känsla av The Ring. Redigerad 17 augusti, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 japanska "the ring" filmerna är äckligare ju! ska lätt köpa FEAR. älskar skräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 FEAR ser jävligt bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Ja fyfan, skitläskigt ju Hatar små flickor i skräcksammanhang, det är så jävla läskigt :'( Usch, barn som går omkring och hummar, det är läskigt I skräckfilmer och dylikt då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Skräckfilmer blir ju läskiga då dom tar något oskyldigt och gör det hemskt... Barn, dockor, djur osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Man tycker det är fult för att man är bortskämd med en massa flimer från snygga spel som kommer. Säg ett FPS som är snyggare än Doom 3 då? bortskämd? det kan man nog inte säga, jag tycker exempelvis att MGS2 har jävligt nice grafik, och det är ju skapat för den "uråldriga" PS2:an. DOOM3 är ju sönderhype:at, alla som sa att det skulle vara så snyggt, alla högupplästa bilder osv, in-game ser det ju inte ens hälften så bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 japanska "the ring" filmerna är äckligare ju! ska lätt köpa FEAR. älskar skräck Omg, plz.. Japz verisionen är ju så sugigt dålig! Har den på DVD och hatar den.. Nya verisionen är mycket bättre.. Tjejen är så fult sminkad på japz verisionen så man ser verkligen att det är smink.. inget kul då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Omg, plz.. Japz verisionen är ju så sugigt dålig! Har den på DVD och hatar den.. Nya verisionen är mycket bättre.. Tjejen är så fult sminkad på japz verisionen så man ser verkligen att det är smink.. inget kul då.. håller med... den japanska är allmänt dålig... fast ingen slår ju scary movie 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 en bild från F.E.A.R... spelet lär bli bra http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/53...13075131335.jpg Var det inte samma utvecklare som gjorde spelet Blood? Isf kommer säkert spelet äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) FarCry? Jag har inga problem med att pumpa upp grafiken i FarCry så den slår D3's. då har jag inga problem att pumpa upp d3s grafik så den *****ar skiten ur FarCrys grafik Redigerad 18 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Men moget att sitta och bråka om grafiken, den är inte allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 då har jag inga problem att pumpa upp d3s grafik så den *****ar skiten ur FarCrys grafik Okej, då antecknar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Var det inte samma utvecklare som gjorde spelet Blood? Isf kommer säkert spelet äga Blood, NOLF, AvP, jobbar på Matrix Online nu... Ja det kommer lugnt äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Matrix Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 håller med... den japanska är allmänt dålig... fast ingen slår ju scary movie 3 Iiiiiik, pamela.. Haha! Okej, det går jag med på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts