Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Giiiiv vakt    Silkroad

För det första heter det "Giv akt" och får det andra så står man inte alls så då man är i giv akt. Man har armarna rakt ner längs med kroppen och nävarna knutna med tummarna riktade rakt frammåt. Bröstet ska vara spänt och man ska vara rak i ryggen. Hälarna ska röra mot varandra och fötterna ska vara i 45 graders vinkel i förhållande till varandra. Hakan ska hållas upp något och blicken ska vara fixerad på en punkt rakt framför en.

LEDIGA! :rolleyes:

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första heter det "Giv akt" och får det andra så står man inte alls så då man är i giv akt. Man har armarna rakt ner längs med kroppen och nävarna knutna med tummarna riktade rakt frammåt. Bröstet ska vara spänt och man ska vara rak i ryggen. Hälarna ska röra mot varandra och fötterna ska vara i 45 graders vinkel i förhållande till varandra. Hakan ska hållas upp något och blicken ska vara fixerad på en punkt rakt framför en.

LEDIGA! :rolleyes:

^____^ fan du fick mig att gapflabba XD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troooooooor... Jag tar och tankar det också :rolleyes:

Edit: 1 timme kvar :P

Till övriga som vill ha det

Condemned - Criminal Origins. Demo

456mb Tanka här, eller FZ här.

Tänkte bara stoppa in en varning om systemkrav. Jag har inte letat efter de gällande systemkraven - men spelet använder sig utav samma motor som FEAR. Dessutom har detta spel "bloom" (inte riktigt HDR) som kan göra det mer krävande än FEAR (!).

Så se till att ni har tillräckliga system innan ni väljer att ladda ned.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor