Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Light is a funny thing http://img409.imageshack.us/img409/3738/himmel1pd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Light is a funny thing http://img409.imageshack.us/img409/3738/himmel1pd.jpg Hm, schysst bakgrunds bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Light is a funny thing http://img409.imageshack.us/img409/3738/himmel1pd.jpg OMG! Det där var nog ett av de finaste screenshots ja sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Nice Colan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tack Tog faktist tid att komma upp dit ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Colan jag ska invita dig till ny guild btw snygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 http://img323.imageshack.us/img323/5547/sro20060328211039687if.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 skitfint! Kanske laddar hem SR nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Die, die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Die, die. Lol, vadå liten skärmupplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Om man inte får posta screens till alla spel måste det finnas massvis med "officiella" trådar att posta i, som WoW i en WoW tråd osv. Jag tycker att vi bara ska skita i det och posta till alla spel. The Simpsons Hit&Run: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vad gör man exakt i Simpsons hit and run? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vad gör man exakt i Simpsons hit and run? Man gör uppdrag och kommer till olika banor i springfield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vad gör man exakt i Simpsons hit and run? Ungefär ett GTA i Springfield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 http://img323.imageshack.us/img323/5547/sro20060328211039687if.jpg Tredje stadeN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Om man inte får posta screens till alla spel måste det finnas massvis med "officiella" trådar att posta i, som WoW i en WoW tråd osv. Jag tycker att vi bara ska skita i det och posta till alla spel. The Simpsons Hit&Run: Visst, men man behöver ju inte posta överdrivet mycket bilder på samma spel. Just nu tycker jag faktiskt att det är lite väl många Silkroad bilder, men jag kanske överdriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Visst, men man behöver ju inte posta överdrivet mycket bilder på samma spel. Just nu tycker jag faktiskt att det är lite väl många Silkroad bilder, men jag kanske överdriver? Nja, ganska många men det är bättre än inget alls! Black & White 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Varför finns det ens speciella speltrådar om man ska posta alla screens här? Ok, posta alla screens här och det är förbjudet att posta screens på det spelet i dess officiella tråd. Samma sätt att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Varför finns det ens speciella speltrådar om man ska posta alla screens här? Ok, posta alla screens här och det är förbjudet att posta screens på det spelet i dess officiella tråd. Samma sätt att tänka på. Kanske för att det är ett spelsection av forumet? Inte håller man ju allt snack heller om t.ex. hiphop i en offeciell hiphop tråd i Musik, Film & Grafik.. Redigerad 1 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts