Jacker Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inga riktiga screens nu på länge, lägger upp senaste screensen från BF42 SH 1.1 *BILDER* Iofs, var det några veckor sen dem där postades. Om jag känner tSH rätt kommer det mer bilder/info imorgon. SH 1.1 släpps 22 April, förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 http://img225.imageshack.us/img225/8397/yay2ndwin7wo.png Skitrolig spel Haha, a, klassiker. Ni borde testa att rikta kanorna som en spänd stake, delvis rätt upp i luften, och skjuta. Inget slår det ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Fint fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Skitrolig spel Tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Armed Assault. ArmA features a new engine with a fresh modern setting and focuses on freedom of action and immersive complex environments, blended with a unique touch of total simulation, based on a technology used to train real soldiers around the world, including U.S. Marine Corps, U.S. Army and Australian Defense Forces. http://www.totalvideogames.com/tvgadmin/content/imagedata/53319.jpg INFO & BILDERNA Längtan tills Releasen = Ökad Redigerad 31 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Giiiiv vakt Silkroad http://img508.imageshack.us/img508/14/coolrustning8ik.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Giiiiv vakt Silkroad Hur fick Han så han håller upp armarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hur fick Han så han håller upp armarna? Har alldrig spelat silkroad men kan gissa på att det är en emote eller magi/attack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har alldrig spelat silkroad men kan gissa på att det är en emote eller magi/attack Tyvär så är de inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det är nog en bugg. När man animerar karaktärer i spel så ser dem oftast ut så. Alltså under animeringsprocessen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Sluta klaga på att dom lägger hit Postal 2 bilder när det finns en Postal 2 tråd, det finns ju också en Silkroad tråd men ingen har klagat på Silkroad bilderna här Men problemet är att Postal 2 underskattast totalt och bilderna blir hatade.. Redigerad 31 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hur fick Han så han håller upp armarna? Liten bugg tror jag, han skulle göra nåt så blev han skadad samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Sluta klaga på att dom lägger hit Postal 2 bilder när det finns en Postal 2 tråd, det finns ju också en Silkroad tråd men ingen har klagat på Silkroad bilderna här Men problemet är att Postal 2 underskattast totalt och bilderna blir hatade.. Tänkte faktiskt precis klaga på alla silkroad bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tänkte faktiskt precis klaga på alla silkroad bilderna... Mjo, eller hur... SilkRoad screenshots ska vara i SilkRoad tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Bah, otacksama jävlar kommer ju inga bilder annars (finns en tråd för varje spel typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Isåfall blir det inga mer battlefield bilder här, inga mer CS och så...dem spelen som folk spelar och tar screens på har officiella trådar som jag ej vill kolla i för spelen i kanske inte intresserar mig, så varför ska man inte få posta dem här? tycker snarare isåfall att man ska sluta posta bilder i dem officiella trådarna. Jag tycker inte att man ska sluta med det men det hade varit mer logiskt. sorry för OfT men orka att alla dingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Det kvittar ju vilket spel det är FFS! Bara att posta dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Sluta klaga på att dom lägger hit Postal 2 bilder när det finns en Postal 2 tråd, det finns ju också en Silkroad tråd men ingen har klagat på Silkroad bilderna här Men problemet är att Postal 2 underskattast totalt och bilderna blir hatade.. Många silkroad bilder då kommer? Om det är så kan väl varenda spel ha egen topic med bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Många silkroad bilder då kommer? Om det är så kan väl varenda spel ha egen topic med bilder? Japp det är ju ungefär det jag menar, jag klagar inte på någon av bilderna för alla är ju Screenshots och tråden är gjord för Screenshots. Redigerad 31 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Japp det är ju ungefär det jag menar, jag klagar inte på någon av bilderna för alla är ju Screenshots och tråden är gjord för Screenshots. De är de jag menar. Nu slutar vi klaga att vissa postar massa bilder från ett spel , ignorera dem då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts