Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ja hahahHÖHÖHÖH Ett HEADSKOTT....OFFERBARN!!! Offer för vad? Dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jo jag vet men ändå, snart sparkar vi ner dig iweX: en jag lekte med då, blev lite kompisar liksom Okej , då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Worms4 är fantastiskt! Skäms för att du säger att det är kasst! Men om du gilalr 2D Worms får du inte missa det nya till PSP, det är som originalen, men med uppfrächad grafik. Det ser verkligen toppen ut! Anyways, här är en till bild från Worms4. Betongåsnan, ett av de bästa vapnet i hela Worms serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Worms4 är fantastiskt! Skäms för att du säger att det är kasst! Men om du gilalr 2D Worms får du inte missa det nya till PSP, det är som originalen, men med uppfrächad grafik. Det ser verkligen toppen ut! Anyways, här är en till bild från Worms4. Betongåsnan, ett av de bästa vapnet i hela Worms serien. *HOST* FEGIS! Betongåsnan ä så jävla feg att använda alltså! Inge skills alls på den! Men jag snaknar det här att det bler hål i marken när man spränger och sånt. Det blev det ju alltid på 2D. Men ja har ett eget worms 2 "3d" Worms forts under siege. Det är sketa skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Offer för vad? Dig? Ja du e mitt offer och jag ska tortera dig tills du dör. Du e min toffel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Offer för vad? Dig? Ja du e mitt offer och jag ska tortera dig tills du dör. Du e min toffel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 FlatOut Hoppas tvåan blir minst lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det är rätt så sällsynt att få tag på betongåsnan, så när man gör det vill man såklart använda den. En anna bild från Worms4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det är rätt så sällsynt att få tag på betongåsnan, så när man gör det vill man såklart använda den. En anna bild från Worms4. OFFTOPIC: Din signatur é för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Klassiker Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Klassiker Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Det är Ballerburg, en gammal Klassiker Redigerad 29 mars, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Klassiker Aldrig sett Så himla tufft då, måste fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) EDIT: Slaktade lite. SKa snart hugga huvudet av dom. EDIT2: Ni som säger att vi ska sluta posta Postalbilder här kan glömma det. Är som vilket spel som hälst fast lite brutalare. POSTA DINA JÄVLA FITTBILDER I POSTAL TOPICEN DITT JÄVLA OFFER! RETARD FITTA! Edit: antar att jag får en Ban/Varning nu..whatever? Redigerad 29 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 POSTA DINA JÄVLA FITTBILDER I POSTAL TOPICEN DITT JÄVLA OFFER! RETARD FITTA! Edit: antar att jag får en Ban/Varning nu..whatever? Jag håller med dig. För när det finns en postal tråd så ska ju självklart screens från postal postas där, liksom några andra exempel:I WoW tråden postas wow screensI CS tråden postas det CS screensI Battlefield tråden postas det battlefield screensOCh i Postal tråden ska postalbilder postas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag håller med dig. För när det finns en postal tråd så ska ju självklart screens från postal postas där, liksom några andra exempel:I WoW tråden postas wow screensI CS tråden postas det CS screensI Battlefield tråden postas det battlefield screensOCh i Postal tråden ska postalbilder postas. Nej, screentråden är tillför screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nej, screentråden är tillför screens. ÄGD av Screenshot tråd skaparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Till MAFIA_KING: Och Bobbo Viking, min signatur är inte för stor. Den följer GTASajtens regler perfekt. Redigerad 30 mars, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts