JohnnyH87 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Viewer discretion advised, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Blach & White 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Förut tyckte jag det var väldigt roligt att titta i denna tråd, men dom sista 30 sidorna är bara screens från postal när folk ligger och spyr. Kan någon här säga vad som är så roligt med det? Redigerad 26 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Förut tyckte jag det var väldigt roligt att titta i denna tråd, men dom sista 30 sidorna är bara screens från postal när folk ligger och spyr. Kan någon här säga vad som är så roligt med det? "Spyans styrka är fantastiskt" -Sam Unristoff, 1956. Splinter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 "Spyans styrka är fantastiskt" -Sam Unristoff, 1956. Splinter: Han kanske sade så, jag bryr mig inte. Och Johnny posta dina jävla postal 2 bilder i topicen då! -.- No offense conny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) synd att man inte kan äta tarmarna Redigerad 26 mars, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ehm, ja. Jävligt synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ehm, ja. Jävligt synd Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vafan lägg alla postal bilder i postal tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) ÖÖH JA ELLER NÅT SÅNT MEN MINDRE POSTAL BILDER OCH MER VANLIGA SPEL.. Ojj: sorry capslock Ädhiht2 : Den kan finnas dom som är känsliga för dom där bilderna (inte jag) Redigerad 26 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) ÖÖH JA ELLER NÅT SÅNT MEN MINDRE POSTAL BILDER OCH MER VANLIGA SPEL.. Ojj: sorry capslock Detta är ju screenshootstråd för alla sorters spel, postal är lika mycket "vanligt" spel som alla andra: Även Postal har sina vackra stunder : Redigerad 26 mars, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skriver samma som jag skrev på den andra sidan.. Posta postal2 bilderna i Postal topicen.. kan finnas dom som är känsliga för sånt där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skriver samma som jag skrev på den andra sidan.. Posta postal2 bilderna i Postal topicen.. kan finnas dom som är känsliga för sånt där.. Känsliga och känsliga, det är inte särskilt kul att se fol som spyr, blir styckade, halshuggna etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ja, känsliga.. ett finare ord val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Känsliga och känsliga, det är inte särskilt kul att se fol som spyr, blir styckade, halshuggna etc. Det skulle inte jag heller tycka om att se... i verkligheten. Men i spel är det alltid skoj Klassiker: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Det skulle inte jag heller tycka om att se... i verkligheten. Men i spel är det alltid skoj Klassiker: Vilket spel? Postal 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Det finns en Postal 2 topic, var snäll och använd den. Och ja det är en topic för alla spel-typer, men snälla fortsätt att posta Postal 2 bilder i topicen, inget roligt när det är ungefär 50 sidor med bara sånt SKIT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vilket spel? Postal 2? Indigo Prophecy (även kallat Fahrenheit), riktigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Indigo Prophecy (även kallat Fahrenheit), riktigt bra spel. Okej , då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts