ZcruweN Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag och min kompis satt och fula ner oss ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ett gammalt screen från SC:CT som jag tog i all hast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ett gammalt screen från SC:CT som jag tog i all hast. Haha, jo dissen till Freeman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Postar en screenie från Guild Wars. Är det någon på forumet som lirar det? Säg inte att det är dåligt för då har du inte kommit in i det . Det ÄR dåligt. Ivarjefall i jämförelse med WoW.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon mer än jag som lirade det här som liten ? Någon som känner igen det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Någon mer än jag som lirade det här som liten ? Någon som känner igen det ? OMG! Ignition! *edit* Dock waste att du tog den första bilden som fanns på google.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Vad betyder detta? http://img393.imageshack.us/img393/4889/teqt1uc.th.png Redigerad 23 mars, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Guild Wars: Köpte collectors edition med allt tjafs. Var så jävla pepp på det spelet. Levlade snabbt upp till Lvl 20, inge svårt. Lirade lite pvp, ganska kul. Men skiten är enformig som satan och WoW är så mycket bättre. Jag försöker sälja det för allt jag är värd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad betyder detta? http://img393.imageshack.us/img393/4889/teqt1uc.th.png Är inte säker till 100% men jag gissar på att det är en server som hade en snubbe som hade en säker plats där även ifall servern var full. Och när han då kommer in så var det du som fick flytta på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Är inte säker till 100% men jag gissar på att det är en server som hade en snubbe som hade en säker plats där även ifall servern var full. Och när han då kommer in så var det du som fick flytta på sig. Du har så rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Waah! Igniton! Det finns att ladda ned på fullversion lagligt någonstans. Komer dock inte ihåg var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Här kanske, vet inte om de e fullversion http://www.bestoldgames.net/eng/old-games/ignition.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 OMG! Ignition! *edit* Dock waste att du tog den första bilden som fanns på google.. Jag vet. Jag har inte kvar spelet och jag hittade inte någon av mina screenshots på det på den gamla datorn. Så jag fick göra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fan vad jag och Tomtefar spelade Ignition ett tag. Vet ni vad det coolaste är? Jag har intevjuat killen som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Postar en screenie från Guild Wars. Är det någon på forumet som lirar det? Säg inte att det är dåligt för då har du inte kommit in i det . WoW steker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fan vad jag och Tomtefar spelade Ignition ett tag. Vet ni vad det coolaste är? Jag har intevjuat killen som gjorde det. Jaså? Har för mig att han é svensk, eller minns jag fel? GiZmo: Tack så mycket! "Ignition" och "Prince of persia 2: The shadow and the flame", det é grejer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Klassiker UT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jaså? Har för mig att han é svensk, eller minns jag fel? GiZmo: Tack så mycket! "Ignition" och "Prince of persia 2: The shadow and the flame", det é grejer det! Jepp. När jag intevjuade honom arbetade han för spelföretaget "This Side Up", som arbetade med spelet "The Core Gang". Han hette Mikael, någonting. Och hans kollega hade varit med och utvecklat Earthworm Jim. Det ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts