guardian Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 handen ser ju ut att vara utklippt från en bild det är det som kallas bra grafik . är DOOM 3 bra? ska man köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 det är det som kallas bra grafik . är DOOM 3 bra? ska man köpa det? Doom 3 är underbart!! tycker du ska köpa det... en bild till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Doom3 är väl säppt i SV nu? Själv väntar jag nog med att köpa det tills i höst, får ny bra dator då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Doom 3 DAMN!!! Får spelet i övermorrn, fan vad det ska spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 DAMN!!! Får spelet i övermorrn, fan vad det ska spelas mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Mitt "man on the moon" spel är nu upplagt på Master games hemsida ------->master games<------ i spelet använder ni mellan slag för att klicka. läs infon om spelen innan ni startar dom.. om det skulle hjälpa. Sen kan jag ju passa på att lägga upp en bild på ett annat spel jag håller på med. Sparad i JPEG igen... visste inte vad jag skulle spara i.. Edit: Om jag släpper det här spelet kommer det vara ett annat rymdskepp.. PGA jag har inte ritat skeppet sj Redigerad 16 augusti, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Doom III är inte så värst bra Har spelet det i nån vecka nu och redan trött....rekommenderar inte att ni köper det... Mr.GTA @ Vad dålig bild...? kör du på hög upplösning? Redigerad 16 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Doom III är inte så värst bra Har spelet det i nån vecka nu och redan trött....rekommenderar inte att ni köper det... Mr.GTA @ Vad dålig bild...? kör du på hög upplösning? hör på High med 1024x768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Doom III är inte så värst bra Har spelet det i nån vecka nu och redan trött....rekommenderar inte att ni köper det... Mr.GTA @ Vad dålig bild...? kör du på hög upplösning? Jag har haft det i drygt två veckor (erm host.... uh... jag hittade det i en buske nånstanns.... när jag var utomlands.... öhm... eller nåt sånt.... eh.... host host.,... host) Nåväl, jag tycker fortfarande det är lika skoj. Dock är singleplayer delen roligast och när man spelat klart uppdragen finns alltid en baneditor att ladda hem. wee,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) hör på High med 1024x768 Men hans fingrar är helt knäppa...? Redigerad 17 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men hans fingrar är helt knäppa...? nu vill jag ha DOOM3 ännu mindre fttar inte hur någon kan tycka att det där e snyggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Inte det roligaste.... Okey jag garvade som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Men hans fingrar är helt knäppa...? hmm... jo jag vet! men kanske beror på att jag minskat bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 nu vill jag ha DOOM3 ännu mindre fttar inte hur någon kan tycka att det där e snyggt? Man tycker det är fult för att man är bortskämd med en massa flimer från snygga spel som kommer. Säg ett FPS som är snyggare än Doom 3 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Man tycker det är fult för att man är bortskämd med en massa flimer från snygga spel som kommer. Säg ett FPS som är snyggare än Doom 3 då? FarCry? Jag har inga problem med att pumpa upp grafiken i FarCry så den slår D3's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 en bild från F.E.A.R... spelet lär bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 W0rd! Längtar till F.E.A.R. Lite jobbigt att skriva namnet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 hmm... jo jag vet! men kanske beror på att jag minskat bilden Blir fingrarna större när du miskat bilden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 en bild från F.E.A.R... spelet lär bli bra http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/53...13075131335.jpg Urk.. Hatar små flickor man inte ser ansiktet av.. Får mig att tänka på the ring.. Alltså måste jag köpa spelet bara för att skjuta skallen av ungjäveln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Urk.. Hatar små flickor man inte ser ansiktet av.. Får mig att tänka på the ring.. Alltså måste jag köpa spelet bara för att skjuta skallen av ungjäveln! fick exakt samma känsla. med håret o allting . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts