StellHell Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Spam-snuten: Visst är det en mening att vara druid. OM du kör druid som main char så är det inte svårt att bli lvl 25. Dock så är ingen idé att göra druid bots.. Och det ska det inte vara heller eftersom det är olagligt att ha flera accounts. Gizmo: 17:08 Nanuo: man e inte rädd för mig bara när ja har anledning till o göra nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Jag tror att jag ska ladda ner americas army eller vad det heter Lär man göra prov för att bli t.ex medic? Redigerad 15 mars, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Spam-snuten: Visst är det en mening att vara druid. OM du kör druid som main char så är det inte svårt att bli lvl 25. Dock så är ingen idé att göra druid bots.. Och det ska det inte vara heller eftersom det är olagligt att ha flera accounts. Gizmo: 17:08 Nanuo: man e inte rädd för mig bara när ja har anledning till o göra nått Ok , spelar iofs inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag tror att jag ska ladda ner americas army eller vad det heter Lär man göra prov för att bli t.ex medic? Ja, du måste göra medic provet för att få spela som medic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Gizmo: 17:08 Nanuo: man e inte rädd för mig bara när ja har anledning till o göra nått Meh.. Han skulle ju.. *suck* :'( Redigerad 15 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Eller gör man bara som jag gjorde. laddade ner svaren till alla tre medic proven Ja men man får inte göra provet före den där gubben har snackat klart i SF provet fick jag 71% rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag fick nästan full pott på special forces provet.... 98% Dock gick jag inte in på fuska.nu och hämtade inte svaren till alla prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag fick nästan full pott på special forces provet.... 98% Dock gick jag inte in på fuska.nu och hämtade inte svaren till alla prov. Skrytpelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Usch.. Ska försöka dra lvl 45 innan veckans slut. Så jag började med mitt lilla powergamande och drog upp mig till lvl 43 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Gick bra tyckte jag, lite för bra tyckte admin :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hata såna där fittadmins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Skrytpelle Humm.. känner för att spela de lite igen *laddar ner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Jag och StellHell spelade igår. Jag har studiedag, så jag satt uppe sent. Stellan förklarade i efterhand att han inte var ledig imorgon. Fniss. http://img55.imageshack.us/img55/4923/tibia3lc.jpg Jag gör ett försök att kommunicera med den blinde orchen, som StellHell stod och pratade något mumbo-jumbo- språk med. http://img140.imageshack.us/img140/2002/tibia23jk.jpg Jag och StellHell står och dreglar vid Premium- bron. Redigerad 17 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Stog en lv 60 gnome där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Stog en lv 60 gnome där också. Ser snarare ut som en dwarf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag lägger in stöten på StellHell. Jag har uppsökt fint landskap, och hittat den perfekta raggningsrepliken. http://img156.imageshack.us/img156/1942/tibia36zk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Ser snarare ut som en dwarf. Lägg märke till också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag lägger in stöten på StellHell. Jag har uppsökt fint landskap, och hittat den perfekta raggningsrepliken. http://img156.imageshack.us/img156/1942/tibia36zk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 ^^. Ånej, det där är lika tråkigt som tibia, usch. >.< Jag var dum nog att locka in min kompis där då jag gillade det spelet, så nu sitter han vid det 24/7, och jag skojar inte, han försöker bryta sönder helgerna så han kan sitta från fredag efter skolan till söndag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts