Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Spam-snuten: Visst är det en mening att vara druid. OM du kör druid som main char så är det inte svårt att bli lvl 25. Dock så är ingen idé att göra druid bots.. Och det ska det inte vara heller eftersom det är olagligt att ha flera accounts.

Gizmo: 17:08 Nanuo: man e inte rädd för mig :rolleyes: bara när ja har anledning till o göra nått :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spam-snuten: Visst är det en mening att vara druid. OM du kör druid som main char så är det inte svårt att bli lvl 25. Dock så är ingen idé att göra druid bots.. Och det ska det inte vara heller eftersom det är olagligt att ha flera accounts.

Gizmo: 17:08 Nanuo: man e inte rädd för mig :P bara när ja har anledning till o göra nått :P

Ok :rolleyes: , spelar iofs inte längre. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och StellHell spelade igår. Jag har studiedag, så jag satt uppe sent. Stellan förklarade i efterhand att han inte var ledig imorgon. Fniss.

Jag gör ett försök att kommunicera med den blinde orchen, som StellHell stod och pratade något mumbo-jumbo- språk med.

Jag och StellHell står och dreglar vid Premium- bron.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^^.

Ånej, det där är lika tråkigt som tibia, usch. >.<

Jag var dum nog att locka in min kompis där då jag gillade det spelet, så nu sitter han vid det 24/7, och jag skojar inte, han försöker bryta sönder helgerna så han kan sitta från fredag efter skolan till söndag kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor