I lol Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 LOL, en vanlig Mental CP dag för Postal Dude Sen hände det ovanliga, det börjar spruta spyor i stället för blod när en människa råkar att tappa huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Skön bild Redigerad 13 mars, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sen hände det ovanliga, det börjar spruta spyor i stället för blod när en människa råkar att tappa huvet Hände samma med mig. men jag installera om det, testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Hände samma med mig. men jag installera om det, testa det Onödigt, det är bara en vanlig bugg som händer varje gång någon håller på å spy så hugger man huvet av dom, ungefär som när dom håller på att blöda och ska spy då kommer det blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Haha troligt att man börjar spela tibia igen när dom har gjort det 100% sämre med varje update.... På vilket sätt? All grafik har fått en jävla face-lift. Soulpoints för att slippa äckliga druid farms. (visst var det skönt att ha en, men inte fair play) Höjd mana regen. (manan går upp sjukt snabbt nu) Höjda lvls för att göra runor. (pga. höjd mana regen) Wands/Rods. (anledningen till höjdmana regen. Dom kostar mana för att skjuta med, men du går upp i mag lvl fort som fan med dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 På vilket sätt? All grafik har fått en jävla face-lift. Soulpoints för att slippa äckliga druid farms. (visst var det skönt att ha en, men inte fair play) Höjd mana regen. (manan går upp sjukt snabbt nu) Höjda lvls för att göra runor. (pga. höjd mana regen) Wands/Rods. (anledningen till höjdmana regen. Dom kostar mana för att skjuta med, men du går upp i mag lvl fort som fan med dom) Jag spelade det som yngling. Jag spelade inte särskilt seriöst, för det orkade jag inte, men jag hade jävligt kul. Jag brukade slänga runt tomma påsar, så att andra personer fortsatte att slänga vidare dem, och så brukade jag PK:a/döda PK:are. Ett jävla röj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag spelade det som yngling. Jag spelade inte särskilt seriöst, för det orkade jag inte, men jag hade jävligt kul. Jag brukade slänga runt tomma påsar, så att andra personer fortsatte att slänga vidare dem, och så brukade jag PK:a/döda PK:are. Ett jävla röj. Lura folk med lootbags är alltid skoj. Folk blir som gamar när man slänger ut en bag (sen blir dom ledsna när den är tom). PK är också kul. Dock inte lika kul nu med Skull Systemet. Dock så loggar jag bara in på en PVP server om jag vill PK'a.. Slutar dock oftast med att man får kål på någon, sen dör själv. Men det är alltid kul att döda folk som inte är berädd på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Lura folk med lootbags är alltid skoj. Folk blir som gamar när man slänger ut en bag (sen blir dom ledsna när den är tom). PK är också kul. Dock inte lika kul nu med Skull Systemet. Dock så loggar jag bara in på en PVP server om jag vill PK'a.. Slutar dock oftast med att man får kål på någon, sen dör själv. Men det är alltid kul att döda folk som inte är berädd på det. Haha, måste skaffa spelet igen nu bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Haha, måste skaffa spelet igen nu bara för det. Ska du Pka Stellan`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Ska du Pka Stellan`? GLHF.. Jag är kung, och sjukt bra på att slippa undan slagfälten om jag så vill. Och akta min aim, den är läskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 GLHF.. Jag är kung, och sjukt bra på att slippa undan slagfälten om jag så vill. Och akta min aim, den är läskig. Brr , jag fattar inte skjuter du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) På vilket sätt? All grafik har fått en jävla face-lift. Soulpoints för att slippa äckliga druid farms. (visst var det skönt att ha en, men inte fair play) Höjd mana regen. (manan går upp sjukt snabbt nu) Höjda lvls för att göra runor. (pga. höjd mana regen) Wands/Rods. (anledningen till höjdmana regen. Dom kostar mana för att skjuta med, men du går upp i mag lvl fort som fan med dom) Det du nu kallar "grafik" ser knappast ur som grafik, snarare små dockar som springer runt. Men som sagt, du spelar ju vad du vill, och faktiskt så kan det vara roligt ibland edit: jag förstår inte varför ni ska slaska ner hela tråden med POSTAL bilder. Måste vara ett av världens sämsta spel. Redigerad 14 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det du nu kallar "grafik" ser knappast ur som grafik, snarare små dockar som springer runt. Men som sagt, du spelar ju vad du vill, och faktiskt så kan det vara roligt ibland edit: jag förstår inte varför ni ska slaska ner hela tråden med POSTAL bilder. Måste vara ett av världens sämsta spel. Vet de vad "grafik" innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 edit: jag förstår inte varför ni ska slaska ner hela tråden med POSTAL bilder. Måste vara ett av världens sämsta spel. Och jag förstår inte varför du ska klaga, det här är ju en screenshot tråd så varför ska man inte få lägga in sina screenshots då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Och jag förstår inte varför du ska klaga, det här är ju en screenshot tråd så varför ska man inte få lägga in sina screenshots då? Det är bara för han själv inte förstår det roliga med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det du nu kallar "grafik" ser knappast ur som grafik, snarare små dockar som springer runt. Men som sagt, du spelar ju vad du vill, och faktiskt så kan det vara roligt ibland edit: jag förstår inte varför ni ska slaska ner hela tråden med POSTAL bilder. Måste vara ett av världens sämsta spel. Okej, är en fördel om man vet vad man snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Och jag förstår inte varför du ska klaga, det här är ju en screenshot tråd så varför ska man inte få lägga in sina screenshots då? Femton sidor fyllda med styckade människor som spyr blod i ett badkar med kommentaren 'HAHA! Vad kul jag hade idag när jag gjorde detta " är ren, vidrig skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Femton sidor fyllda med styckade människor som spyr blod i ett badkar med kommentaren 'HAHA! Vad kul jag hade idag när jag gjorde detta " är ren, vidrig skit. Jo, de kanske blir lite mkt.. det kanske borde hållas i postal 2 topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Lite bilder på Panimala. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif http://img220.imageshack.us/img220/5443/dolme7gs.th.jpg http://img95.imageshack.us/img95/6819/ervmapani0jc.th.jpg http://img132.imageshack.us/img132/8505/paniknivar0fx.th.jpg Redigerad 14 mars, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Snygga bilder! Bra att du hann ta bild innan jag knivade killen. http://img95.imageshack.us/img95/5159/grabby34fh.jpg Redigerad 14 mars, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts