thotim Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 haha ...vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Silent Heroes, en mod till BF42.. Ser det ut som iaf. Redigerad 15 augusti, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Silent Heroes, en mod till BF42.. Ser det ut som iaf. Japp, silent heroes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Japp, silent heroes.. Jajemen! (...och nu gick jag om Gurgel i antal postade posts...haha!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (...och nu gick jag om Gurgel i antal postade posts...haha!) Tack vare ett totalt onödigt medhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Tack vare ett totalt onödigt medhållande Onödigt? Vaaaa? haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Mitt spel som jag gjorde igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Mitt spel som jag gjorde igår Hahah ser kul ut, vad heter det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Hahah ser kul ut, vad heter det ? Noname! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Mitt spel som jag gjorde igår Jasså du gör spel! vill du va med i MasterGames? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 (redigerad) Jasså du gör spel! vill du va med i MasterGames? Dålig kvalitet på bilden, typ ni använder 5 färger och är skitpixlig, ni har ju sparat den i paint i JPEG, haha! Edit: den var t.o.m. 4 färger!! Redigerad 15 augusti, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Mitt spel som jag gjorde igår Ser tufft ut är det färdigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Dålig kvalitet på bilden, typ ni använder 5 färger och är skitpixlig, ni har ju sparat den i paint i JPEG, haha! Edit: den var t.o.m. 4 färger!! Asså varför måste du klaga på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) Ser tufft ut är det färdigt? aa.. det är väll färdigt... men det är inte så överdrivet kul men jag kan ladda upp det om någon vill testa det Edit: @ Panimala: va? och spelet heter just nu "man on the moon" Redigerad 16 augusti, 2004 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Asså varför måste du klaga på allt Sån är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) \o/ Counter-Strike: Source Inga Online Screens än, men jobbar på det, ska bar hitta nån att lira med 1 2 3 4 5 6 7 8 Redigerad 16 augusti, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 warez eller? har dom släppt en beta? nåja "I will tell nothing" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 warez eller? har dom släppt en beta? nåja "I will tell nothing" Dem har släppt en beta till diverse internet caféer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 Doom 3 handen ser ju ut att vara utklippt från en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts