I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Går det ut på att skjuta djur (jaga)? Japp, man ska åka runt och leta Älgar, eller vad fan som helst. Så får man skjuta den/det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vet inte om jag har postat denna innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 I'm Jesus! http://img324.imageshack.us/img324/3023/screenshot10lb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 I'm Jesus! http://img324.imageshack.us/img324/3023/screenshot10lb.jpg Haha Låt mig gissa... Hmmff..... Elder Scrolls III - Morrowind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Slakta hundar i läderdräkt kan man nog bara göra i ett spel som Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Slakta hundar i läderdräkt kan man nog bara göra i ett spel som Postal 2 Hahaha!! Fan vad grymt om man kunde trycka in snoppen I munnen på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 \o/ lvl 41! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tibia suger...hur orkar du spela det? Här var jag 4 mot 1 i slutet. Jag vann över dom. 3 av de campade uppe på taken. http://img106.imageshack.us/img106/2636/cod24vs17vm.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tibia suger...hur orkar du spela det? För jag tycker det är kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Tibia suger...hur orkar du spela det? Här var jag 4 mot 1 i slutet. Jag vann över dom. 3 av de campade uppe på taken. http://img106.imageshack.us/img106/2636/cod24vs17vm.png CoD 2, hur orkar du spela? Super Mario Bros 3 är mkt mkt bättre Nej men man tycker väl olika, Vissa hatar Action spel och älskar fotbolls spel och vissa hatar fotbollsspel och älskar action spel.. Vissa hatar doom 3 och älskar F.E.A.R. Vissa Älskar både doom 3 och F.E.A.R. osv. Man är väl fan olika _________________ mycket vacker bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ganska bra för att vara noob började i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ganska bra för att vara noob började i fredags Deathmatchservrar är lätt roligast, fast det ska vara wc3 också ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Deathmatchservrar är lätt roligast, fast det ska vara wc3 också ^^, Nej usch jag hatar wc3 o superhero o allt vad det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Nej usch jag hatar wc3 o superhero o allt vad det finns Jag säger som jag säger till mina kompisar. Det beror på att du inte vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag säger som jag säger till mina kompisar. Det beror på att du inte vet hur man gör. Haha, jo ja vet hur man gör.. man dödar, får xp, väljer olika skills eller vad det kallas, och sen använder man dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 http://img351.imageshack.us/img351/1264/fear20060305170312584fd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 OMG, om man skulle ta bort armen på gubben man är, kolla då vart handen längst ner i vänstra hörnet hamnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Slakta hundar i läderdräkt kan man nog bara göra i ett spel som Postal 2 Pervo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Pervo Varför är han ett pervo om man slaktar hundar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 \o/ lvl 41! Hahaha stellhell, kommer du ihåg det här för typ 2 år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts