Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Mjovars det är väl rätt så roligt, det är roligast att lira online.

Men det är lite segt för att jag *HOST*kör på privat patchade servrar*HOST* :unsure:

Men det var ju det jag menade :o Men jag tycker mer om Halo 1 multiplayer efter som man inte kan fega med duals... det krävs mer skillz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp :unsure:

Men det sämsta med spelet är när man skjuter fienderna måste man skjuta

nästan ett helt magasin för att va säker på att dom dör :)

Håller tyvärr inte med dig... Träffar du ett skott "högt" uppe på en nazist-fan så kan du nästan vara säker på att han är död. Om inte, spring fram och "boxa" honom så är han död :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller tyvärr inte med dig... Träffar du ett skott "högt" uppe på en nazist-fan så kan du nästan vara säker på att han är död. Om inte, spring fram och "boxa" honom så är han död :unsure:

Det är bara det att det är svårt att träffa högt från avstånd utan att bli träffad själv :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det uppdraget äger :unsure: Skitskoj ju!

Den ryska kampanjen är den bästa i CoD 2, men dom andra är väldigt bra dom med. Det jag verkligen gillar med ryssarna är ändå i några uppdrag när man hör dom vråla "Come on comrades! Fight back these nazis! FOR MOTHER RUSSIA! RAAAAAHHHRRR!". Rysser verkligen när man tänker då det, man hör alla vråla samtidigt som dom springer rakt fram och jagar bort tyskarna och så spelas sån skön musik också. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor