Conny_S Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Return to castle Wolfenstein va? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Slå av huvudet med skorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Gick väl skapligt bra efter att inte ha lirat på ett år nu ungefär Halo 1 Är det skojigt på dator också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Halo 1 Är det skojigt på dator också? Mjovars det är väl rätt så roligt, det är roligast att lira online. Men det är lite segt för att jag *HOST*kör på privat patchade servrar*HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Slå av huvudet med skorna Vad hette det där spelet nu igen? Är det bra? ---- Efter en hel Sömnlös natt har jag äntligen fått Call Of Duty 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Mjovars det är väl rätt så roligt, det är roligast att lira online. Men det är lite segt för att jag *HOST*kör på privat patchade servrar*HOST* Men det var ju det jag menade Men jag tycker mer om Halo 1 multiplayer efter som man inte kan fega med duals... det krävs mer skillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Spectator eller nått? Om någon dör så avslutar vi omgången och jag tror inte någon vill vara permanent spectator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Postal2 AW7 igen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Gick väl skapligt bra efter att inte ha lirat på ett år nu ungefär Skit kul Halo 1 juh, online iaf... fast de finns bara servers med typ 200 i ping Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Vad hette det där spelet nu igen? Är det bra? ---- Efter en hel Sömnlös natt har jag äntligen fått Call Of Duty 2 A det är skoj bloodrayne 2 heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) A det är skoj bloodrayne 2 heter det Tror jag ska skaffa det Men värst att man måste vara en sån där tjej som springer med trasor som kläder CoD 2 Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Tror jag ska skaffa det Men värst att man måste vara en sån där tjej som springer med trasor som kläder CoD 2 Mmm CoD 2 har de på 360 EDIT: En bild från halo Redigerad 4 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tror jag ska skaffa det Men värst att man måste vara en sån där tjej som springer med trasor som kläder CoD 2 Det uppdraget äger Skitskoj ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Det uppdraget äger Skitskoj ju! Japp Men det sämsta med spelet är när man skjuter fienderna måste man skjuta nästan ett helt magasin för att va säker på att dom dör Redigerad 4 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Japp Men det sämsta med spelet är när man skjuter fienderna måste man skjuta nästan ett helt magasin för att va säker på att dom dör Nej Woho 300 posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Nej Woho 300 posts Om jag skjuter några skott så reser dom sig igen, så jag måste skjuta tills dom ligger stilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Japp Men det sämsta med spelet är när man skjuter fienderna måste man skjuta nästan ett helt magasin för att va säker på att dom dör Håller tyvärr inte med dig... Träffar du ett skott "högt" uppe på en nazist-fan så kan du nästan vara säker på att han är död. Om inte, spring fram och "boxa" honom så är han död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Tror jag ska skaffa det Men värst att man måste vara en sån där tjej som springer med trasor som kläder CoD 2 Mm, det är lite dåligt. Snygg Cod2 bild, väldigt bra spel asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Håller tyvärr inte med dig... Träffar du ett skott "högt" uppe på en nazist-fan så kan du nästan vara säker på att han är död. Om inte, spring fram och "boxa" honom så är han död Det är bara det att det är svårt att träffa högt från avstånd utan att bli träffad själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Det uppdraget äger Skitskoj ju! Den ryska kampanjen är den bästa i CoD 2, men dom andra är väldigt bra dom med. Det jag verkligen gillar med ryssarna är ändå i några uppdrag när man hör dom vråla "Come on comrades! Fight back these nazis! FOR MOTHER RUSSIA! RAAAAAHHHRRR!". Rysser verkligen när man tänker då det, man hör alla vråla samtidigt som dom springer rakt fram och jagar bort tyskarna och så spelas sån skön musik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts