gizmo91 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Var fick du det, det är ju olagligt i sverige, så man kan inte köpa det här... Hört talas om nerladdning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Var fick du det, det är ju olagligt i sverige, så man kan inte köpa det här... Säljs på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Var fick du det, det är ju olagligt i sverige, så man kan inte köpa det här... Nej, det är inte olagligt. Däremot finns det inte många återförsäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nej, det är inte olagligt. Däremot finns det inte många återförsäljare. Joho...! Jag har läst att det är olagligt attt sälja Postal 2 då det har klassats som "våldsskildring" (wtf?) In på MSN ffs!!11 Et'z empårtnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Varför finns det till salu på diverse shoppingsajter då? Vad är det som är så viktigt? >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Varför finns det till salu på diverse shoppingsajter då? Vad är det som är så viktigt? >> Vi ska diskutera kvällens kommande bravader. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Kom in ffs. http://img112.imageshack.us/img112/8976/screenshot62ti.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Måste bara gör klart elkunskapen. =/ EDIT: För att det inte ska bli OT postar jag en... Bild. Redigerad 26 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hokay this is some scäry stuff. Postal2 är förbjudet i sverige för bland annat ras diskriminering Okej då tänker vi så här (Plz säg inget om dom orden jag kommer säga nu)du är en kille, du ser en neger, du bestämmer dig för att döda neger, neger brinner, neger dör, du sitter och skrattar och tycker det är kul? okej vi tar cs, du ser T, du skjuter T, det kommer blod ur T, T dör (här vill jag ha lite diskriminering på ett sorts sätt) Eftersom att du kan välja många olika saker i cs, t.ex Arctic Avenger (dom ligger på T sidan) kollar man vad det står så står det "terrorist foundation found in sweden" så det är lite diskriminering mot oss svenskar. Jag kan ju tamejfan ta vilket spel som helst och säga minst en diskriminerande sak. Aja orka OT nu Sitter bara och slappar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Smygtitt på 'Strafer ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 En bild från Postal2 AW7: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 En bild till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Geggig bild från AW7: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Gurkan: Vilket vapen har du låst upp? Inget FFS Lite saker jag har fått: http://img46.imageshack.us/img46/457/bf220060226182848434lt.jpg *stolt* EDIT: SKa vi köra något? Redigerad 26 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 BTW, Gurkan, såg att du också har Postal2. Om du har Apocalypse Weekend måste du skaffa AW7 modden. Bästa Postal2 modden någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Am Nazi killa' No. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tihi. Ser ut som att grafikkortet är överhettat, men testa att ladda ner senaste drivrutinerna först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ser ut som att grafikkortet är överhettat, men testa att ladda ner senaste drivrutinerna först. Redan laddat ner senaste drivisarna & all sån crap. /Sigh. Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hokay this is some scäry stuff. Postal2 är förbjudet i sverige för bland annat ras diskriminering Okej då tänker vi så här (Plz säg inget om dom orden jag kommer säga nu)du är en kille, du ser en neger, du bestämmer dig för att döda neger, neger brinner, neger dör, du sitter och skrattar och tycker det är kul? okej vi tar cs, du ser T, du skjuter T, det kommer blod ur T, T dör (här vill jag ha lite diskriminering på ett sorts sätt) Eftersom att du kan välja många olika saker i cs, t.ex Arctic Avenger (dom ligger på T sidan) kollar man vad det står så står det "terrorist foundation found in sweden" så det är lite diskriminering mot oss svenskar. Jag kan ju tamejfan ta vilket spel som helst och säga minst en diskriminerande sak. Aja orka OT nu Sitter bara och slappar ^^ Silkroad Online eller Guild Wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Silkroad Online eller Guild Wars? Silkroad online IsKaramell: Antingen För mycke damm inuti datorn eller grafikkortet överhettat gissar jag Redigerad 26 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts