Pain To ThE MaX Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hitman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fighters Guilds Guildmaster (boss) i Morrowind http://img141.imageshack.us/img141/8223/morrowind1fp.jpg Blev det genom att mörda massa högt rankade medlemmar + den tidigare Guildmastern. Tog även en av medlemmarnas mask, jag visar aldrig mitt ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag blev skitskraj förut. Jag gick igenom ett kontorrum, med massor av såna "hyddor" och när jag var på väg ut hur kontoret så sprang flickan på alla fyra med typ händerna neråt och fötterna likdant, som vampyrer typ, fy fan vad jag skrek. usch Minns också det, hur skulle jag kunna glömma? Helvete vad skraj man blev. Jag minns en annan sak men då var det inte flickan utan killen man jagar. Han hoppade tvärs över korridoren genom en glasruta och sedan in genom en annan ruta och försvann. En kropp flög förbi samtidigt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 http://img218.imageshack.us/img218/6361/crashday42ha.jpg http://img218.imageshack.us/img218/1976/crashday37ee.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det var en jävla skillnad på grafiken jämfört med den jag hade med mitt geforce 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hoppas blood money blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det var en jävla skillnad på grafiken jämfört med den jag hade med mitt geforce 3. Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hoppas blood money blir bra Ett nytt hitman? Skojar du med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hitman Tjejjerna i gasmaske så jävla heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Ett nytt hitman? Skojar du med mig Haha, har du ingen koll? Det kommer ju snart! Redigerad 25 februari, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjejjerna i gasmaske så jävla heta Grr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Haha, har du ingen koll? Det kommer ju snart! Jag skulle inte kalla maj snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjejjerna i gasmaske så jävla heta Tyckte först att det var ett helt gäng med Psycho Mantis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Jag, Farks, Weener, Curly och Bubbli. Edit, wtf, Farks var ju visst inte med på bilden. -______- Edit 2, Weener har nyss gett upp chockerande uppgifter att det kan ha varit han som inte är med på bilden. http://img521.imageshack.us/img521/366/grabby2copy8gl.jpg Redigerad 25 februari, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Åhhh... Det var I Hitman två jag fick smak för blod. Älskade att hålla I ett lik och slå det med en yxa. Hur mycket kostar det nya Hitman nu ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 @ Panis bild: Det var inte så profsigt som det kan se ut bara så ni vet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 @ Panis bild: Det var inte så profsigt som det kan se ut bara så ni vet . Nej verkligen inte. Dom första 2 timmarna vi lirade gick det åt helvete hela tiden, klarade inte ett enda uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hoppas blood money blir bra Åh fy fan vad jag längtar. Blood Money ska definitivt köpas på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Åhhh... Det var I Hitman två jag fick smak för blod. Älskade att hålla I ett lik och slå det med en yxa. Hur mycket kostar det nya Hitman nu ungefär? Det nya hitman har inte kommit ut än. Kommer i maj Redigerad 25 februari, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts