Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

När jag spelar Far Cry blir grafiken lite sådär "joksig". Det var nån här som hade samma roblem och som även postade en screen. Nu har jag samma problem och jag minns inte riktigt vad det var som man skulle göra. Men om mitt annars fenomenala minne inte tar fel så har jag för mig att det var Jacker som svarade på frågan, jaja, någon snäll själ som vet vad man skulle göra?

Har du patchat spelet till nyaste versionen, och uppdaterat drivrutinerna för grafikkortet?

--

För att ta bort spamstämpeln lite så postar jag en screen från ett av mina favoritspel. ^_^

post-23-1140705961_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte bara spindlar.

Jag har även sett stenjättar, röda monster, en mäkrig archer osv..

Stenjätten är en lvl 29 - 30 Hyegnocon

Röda Monster?? Kanske Ong, som är lvl 35-40... eller Red Eyed Ghost, lvl 41... eller Earth Taoist, lvl 30...

En "märklig" archer... om det inte är Bandit Archer, eller Bandit Bowman så är det Black Robber Archer, rund lvl 40...

En sak som kSRO har :ermm:

En "båt" för att ta sig över bergen, tilll Western Asia, från Karakoram...

post-23-1140724134_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gick snabbt^^

Du vet väll att du kan spela vidare nu?

Går bara spela vidare på Xbox. I Xbox dödar man bossen, tar svärdet från systern om man vill vara ond. Sen kan man gå runt och äga sönder allt och alla. I Pc versionen så får man döda sin trännare, och Jack (tror jag bossen hete som hade svärdet) blir en stor drake. Sen efter man dödat han så slutar spelet i pc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor