rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Två roliga vitsar dök upp i huvudet när jag såg den första bilden: -Har han lagt benen på ryggen? -"I'm with stupid"? Det ska han säga som har glömt benen hemma. -Mamma.. Jag fattar inte *Gömmer mig för bobbo viking* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Spel? Hellforces Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) De står "I'm with stupid" sen pekar en pil på honom om du inte redan visste de Nej, det visste jag inte och jag skiter ärligt talat i vilket. Du förstörde mitt skämt, jag ska lämna forumet för att sedan efter en sisådär en månad göra ett nytt konto. *Kastar en rabarber på rabarben* Redigerad 22 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Åh... nu blev ja sugen på att spela postal 2 Åå ja hatar den där gubben ! mår illa när ja ser han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Åå ja hatar den där gubben ! mår illa när ja ser han .. Rambo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Nej, det visste jag inte och jag skiter ärligt talat i vilket. Du förstörde mitt skämt, jag ska lämna forumet för att sedan efter en sisådär en månad göra ett nytt konto. *Kastar en rabarber på rabarben* Mouhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mwhah, azz in ya face biatch! Och stackarn låg kvar där i 20 min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) .. Rambo? Nej, boomers gubbe han har på sin sign.. freddy Redigerad 22 februari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mwhah, azz in ya face biatch! Och stackarn låg kvar där i 20 min.. Jag skulle med legat kvar om jag hade en *fiolmusik* i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Spiders i level 52 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Spiders i level 52 Det var det den där gubben's dödsorsak på bilden jag postade innan, han som jag pressande röven i fejset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 WTF! Vad gör dom där spindlarna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 WTF! Vad gör dom där spindlarna där Det är inte bara spindlar. Jag har även sett stenjättar, röda monster, en mäkrig archer osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Det är inte bara spindlar. Jag har även sett stenjättar, röda monster, en mäkrig archer osv.. Men hur kom dom dit? Är dom fortfarande där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men hur kom dom dit? Är dom fortfarande där? Dom spawnas upp lite då och då, sedan efter ett tag försvinner dom, så man måste vara typ 10 perssoner som står och bankar på dom så man hinner döda dom. Man blir fan rik av att bara titta på, jag råkade ta "några" guldmynt som vart kvar efter dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Mwhah, azz in ya face biatch! Och stackarn låg kvar där i 20 min.. Stackarn!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 När jag spelar Far Cry blir grafiken lite sådär "joksig". Det var nån här som hade samma roblem och som även postade en screen. Nu har jag samma problem och jag minns inte riktigt vad det var som man skulle göra. Men om mitt annars fenomenala minne inte tar fel så har jag för mig att det var Jacker som svarade på frågan, jaja, någon snäll själ som vet vad man skulle göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Fin bild jag tog http://img52.imageshack.us/img52/6650/fable68hn.jpg --- e sjuk idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nej, det visste jag inte och jag skiter ärligt talat i vilket. Du förstörde mitt skämt, jag ska lämna forumet för att sedan efter en sisådär en månad göra ett nytt konto. *Kastar en rabarber på rabarben* AaaaJ! Du stal från mig farm... nu jävlar Postar ett screen från NFS MW bara för det inte ska bli spam http://img53.imageshack.us/img53/3641/uppepbilar4ap.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Påminner lite om Undead i Warcraft III http://img300.imageshack.us/img300/7200/fable71tn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts