Curly Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Kanske nödvändigt när man spelar strategispel men inte annars Psst C&C är ett strategispel, eller menade du nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 P2: AW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 P2: AW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Vilken mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2004 Vilken mod? Apocalypse Wekend (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 yikes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Det är inget mod, det är ett officiellt exp pack som skall komma ut i slutet av denna månad. www.postal2.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2004 Jaha.....ser skoj ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 En utav mina favoriter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 En utav mina favoriter: vilket spel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Är det Painkiller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Mitt spel ha ha. fan vad coolt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 ha ha. fan vad coolt spel Har du testat det? Du kan ladda hem det här: Power man Blädra till sida 2 så hitar du demo3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Stardust - ett spel min brorsa gjorde för att skicka in till svt:s Kontroll (dataspelsprogrammet). Där skulle han LÄTT ha vunnit ifall idioterna inte stängt ner tävlingen (som gick ut på att göra veckans bästa hemmagjorda dataspel). De presenterade fyra-fem vinnare, och fastän Kontroll tog slut ganska nyligen, utnämdes inga fler vinnare efter vecka arton. Fatta!! Vecka arton!! Och när slutade programmen? Vecka Tjugofem? Ännu senare? I vilket fall så tänker de inte göra några fler vinnare och vi skickade ett Myyycket klagande mail till dem. För att förstå varför brorsan och jag blev så besvikna på skitk-analen kan ni tanka hem spelet på www.RikardNorman.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2004 Shit happens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Har du testat det? Du kan ladda hem det här: Power man Blädra till sida 2 så hitar du demo3 jag testade spelet aldeles nyss snacka om coolt, men gubben glider fram som jag inte gillar annars 9/10 (om du fixar gubbens animationer 10/10 för att det var roligt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 jag testade spelet aldeles nyss snacka om coolt, men gubben glider fram som jag inte gillar annars 9/10 (om du fixar gubbens animationer 10/10 för att det var roligt ) Tyvär så är jag JÄVLIGT dålig på att animera.(Ursäkta språket ) Det här är det bästa jag kan göra :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2004 Shit happens? vaddå shit happens? vi skulle ha vunnit ett ps2 om de inte stängt ner tävlingen i förtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts