Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Va ? När jag spelar kommer bara JFK:s bil och de fyra passagerarna, inga andra bilar . Kan man ändra det ? Jag vene! Testa att sätta grafiken åde på högsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag vene! Testa att sätta grafiken åde på högsta Men borde det komma fler bilar bara för att jag höjer grafiken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men borde det komma fler bilar bara för att jag höjer grafiken ? Nej, höj svårighetsgraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska testa spela de imorgon.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nej, höj svårighetsgraden. Nja, grafiken ska höjas faktiskt. Det blir inte svårare för att mer människor åker. Det är ganska klart vem man ska skjuta och vakterna skjuter inte tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men borde det komma fler bilar bara för att jag höjer grafiken ? Det blir det på Street legal racing: redline. om man har på typ sämsta så syns inte bakspeglarna, har man på högsta syns dom ganske så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Klassiker Redigerad 16 februari, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Klassiker Soldier of Fortune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Soldier of Fortune Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Far Cry The enemy doesn't know you're there... yet http://img129.imageshack.us/img129/2356/granat5ud.jpg Redigerad 17 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Klassiker Nu Minns jag gammla tider me SoF jag och kompisar står å skjuter av armar , ben och huve.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Heheh, har tankat hem JFK... Ska testa.. Verkar ju kul När jag läste det i Gamereactor trodde jag att det bara var på skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Battlefield 1942. Trodde det.. Funderar på att köpa.. Bf2 börjar bli ganska tråkigt.. Men, är det fortfarande folk som kör online på 1942?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 JFK. Fan vilket fult spel. Var é alla 100-tals människor som stod runt om och glodde när presidenten kom åkande? Det é ju för fan helt tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) JFK. Fan vilket fult spel. Var é alla 100-tals människor som stod runt om och glodde när presidenten kom åkande? Det é ju för fan helt tomt. Du kan ju själv rätta till det om du är så gnällig! Helvete.. Bilden.. gick inte.. Whatever.. Träffade en passagerare i Fingert! Asflabbade när presidentens huvud gick i två bitar!! Redigerad 17 februari, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du kan ju själv rätta till det om du är så gnällig! Helvete.. Bilden.. gick inte.. Whatever.. Träffade en passagerare i Fingert! Asflabbade när presidentens huvud gick i två bitar!! Sitter passageraren bara kvar lugnt och stilla som förut när han blir träffad i fingret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 sebbe947: Ja, det är fortfarande folk som spelar. Bobbo Viking: Utvecklarna kanske inte hade pengar till en übergrafikmotor med DirectX 10. Och om man kunde skjuta på civila så skulle det bli ett jävla liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Sitter passageraren bara kvar lugnt och stilla som förut när han blir träffad i fingret? Tror det.. Såg inte ens att jag träffade honom.. Var på första rundan.. Och hade det på "The best", så det kom jävligt många bilar.. "Vem-det-var-som-nu-svarade-på-min-bf1942-fråga" : Ok, tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Red Faction äger! Jag är stolt över dig. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Red Faction äger! Ja visst gör det! Ska man installera? Redigerad 17 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts