Cyper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Värkar tråkigt att skjuta på en president jävel hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Värkar tråkigt att skjuta på en president jävel hela tiden. Jaa vad fan har President jäveln gjort er? Haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Beror väl på hur bra du siktar. Om jag tar tex ett hs direkt har jag klarat spelet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jaa vad fan har President jäveln gjort er? Haha xD Vad är det för metallsaker som sitter i kroppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vad är det för metallsaker som sitter i kroppen? Men.. det dom han har skjutit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Men.. det dom han har skjutit Ja jag vet, omformulering: vad är det för vapen metallsakerna kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ja jag vet, omformulering: vad är det för vapen metallsakerna kommer ifrån? Det han har framme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Men lol Det jag har framme är in Spik skjutare typ x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är det meningen att det ska stå " Uppdaterar, vänta..." i fem år, när man Patchar BF 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Men lol Det jag har framme är in Spik skjutare typ x) Va fan är det på bilden? Man ser inte den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Va fan är det på bilden? Man ser inte den! Gör skärmen lite ljusare Men det är iaf den där ungen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Gör skärmen lite ljusare Men det är iaf den där ungen :'( Ser ingen anledning i att göra det. Ser alla andra bilder utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ser ingen anledning i att göra det. Ser alla andra bilder utmärkt. Bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Bättre? Mycket bättre Hon e läskig! I lol: Daaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 CoD2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 CoD2 Vilket? Big red one? Jag har aldrig sett någon göra det på COD 2? Btw: Hur ger man kommandon på cod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vilket? Big red one? Jag har aldrig sett någon göra det på COD 2? Btw: Hur ger man kommandon på cod? Det är en sekvens i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Det är en sekvens i spelet. Jag tror den heter D day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Besökte West China med level 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts