pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ett par (bildhanterade) bilder på BF2. *bild* *bild* Fan vad snygg, bild 2 är bakgrundsbild nu. EAT THAT CHILDREN OF BODOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Üórd, jag har Blackhawken som bakgrundsbild på min skoldator (som jag sitter på nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ett par (bildhanterade) bilder på BF2. Måste fan skaffa BF2 nu någon dag . Får jag spela med er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Har du headset så borde det väl gå. Fast du kanske borde träna lite innan också. Annars gör du bara dig själv en björntjänst. Redigerad 13 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Körde precis BF 2 med Bozzard: Hahha vilket troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Trevligt att ni gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Pani, jag kan ta lite screens med högsta grafikinställningarna - så skickar jag dem till dig så gör du übersnygga wallpapers. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Pani, jag kan ta lite screens med högsta grafikinställningarna - så skickar jag dem till dig så gör du übersnygga wallpapers. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Gör det, utan HUD och helst på flygplan/helikoptrar. Logga in på MSN om du kan, vi har ledig dag idag. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Skolans proxy blockerar MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Skolans proxy blockerar MSN. Även Web Messenger? -- Pani: Snygga Screens. Redigerad 13 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ett par (bildhanterade) bilder på BF2. http://img126.imageshack.us/img126/1734/blackhawk4co.jpg http://img126.imageshack.us/img126/2927/plan2hw.jpg Jääävligt snygga! -- Min Impreza i slutet av banan, hrrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag kodade om en dator i skolan och det ledde till att jag fick 1 timmes kvarsittning, och på den skulle jag återställa datorn och om den inte var som den var före jag satt mig där skulle ja få en timme till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag kodade om en dator i skolan och det ledde till att jag fick 1 timmes kvarsittning, och på den skulle jag återställa datorn och om den inte var som den var före jag satt mig där skulle ja få en timme till HAHA! BUSTED! Fick du en timme till då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 HAHA! BUSTED! Fick du en timme till då eller? Nee, men jag återställde bara det som märktes Nu blir någon stackare lycklig som kommer in på vissa porr sidor utan att dom blockas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag kodade om en dator i skolan och det ledde till att jag fick 1 timmes kvarsittning, och på den skulle jag återställa datorn och om den inte var som den var före jag satt mig där skulle ja få en timme till Anmäl lärarhelvetet, dem får inte ge kvarsittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Anmäl lärarhelvetet, dem får inte ge kvarsittning. Då finns nog chansen att saken blir större vilket är negativt för han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) På vilket sätt skulle det bli negativt? Om en lärare brytit mot en bestämelse måste man se till att han/hon inte gör det igen. Redigerad 13 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Min Impreza i slutet av banan, hrrm. Villket spel om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 FH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts