Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är ju fredag idag så du har natten på dig att spela PS: server AEGE där är alla BRA spelare Jag är på AEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag är på AEGE Heter du då ? Jag heter Cacic (kommentera namnet bara positivit om du ska nämna det ) är lvl 15 eller 16 bara men spelar ju fan 4-5 olika spel och spelar alla lika mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Heter du då ? Jag heter Cacic (kommentera namnet bara positivit om du ska nämna det ) är lvl 15 eller 16 bara men spelar ju fan 4-5 olika spel och spelar alla lika mycket Toxie lvl 12 Min 3:e karaktär, så klaga inte på den otroligt låga lvl:n... Bild kommer snart Redigerad 10 februari, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Lol, har också 3 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Lol, har också 3 st Men alla mina är på lvl 12-14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Men alla mina är på lvl 12-14 Tja, mina är 9 och 13 ? + en 15, ska nog göra om den med >.<.<.<.<.<.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Bild på min nuvarande: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vilken server är ni på? Har tänkt börja liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vilken server är ni på? Har tänkt börja liksom AEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Fan va trevligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Fan va trevligt spel Gå in på Silkroad Tavern och Silkroad.org och läs lite guider... finns lite saker du missat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Den fina bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Gå in på Silkroad Tavern och Silkroad.org och läs lite guider... finns lite saker du missat... Tack! Får snart hela spelet F.E.A.R. och så har man ju flickvännen, så det kanske inte blir så mkt Silkroad då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tack! Får snart hela spelet F.E.A.R. och så har man ju flickvännen, så det kanske inte blir så mkt Silkroad då... Då blir det MER silkroad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Då blir det MER silkroad! Här lägger man sig 3-4 tiden.. vaknar 9:40... nån ska dö för det här...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Här lägger man sig 3-4 tiden.. vaknar 9:40... nån ska dö för det här...... Jag gick och la mig 2, sen gick jag upp kl. 06.40 för att speal mera Silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Jag gick och la mig 2, sen gick jag upp kl. 06.40 för att speal mera Silkroad Tvi asså, har endel spel men måste lvla på sk aja, fuck it, live it n enjoy te shit Om du går frivilligt upp då borde du hjärntvätttas och bli "normal" Redigerad 11 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tvi asså, har endel spel men måste lvla på sk aja, fuck it, live it n enjoy te shit Om du går frivilligt upp då borde du hjärntvätttas och bli "normal" Vad är bättre än en hel dag med SRO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vad är bättre än en hel dag med SRO? Lira Far Cry ? särskilt när man inte brytt sig om spelat det, så vill gärna varva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts