Sikorka Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Demot... finns på FZ.se Är det kewl? Hur många banor? Vilka kan man välja bland? Kan man köra online? Finns det Map Editor? Lika snyggt som i GT filmerna? Vad är det för bakrundsmusik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är det kewl? Hur många banor? Vilka kan man välja bland? Kan man köra online? Finns det Map Editor? Lika snyggt som i GT filmerna? Vad är det för bakrundsmusik? Det ända ja vet är att det finns två uppdrag i demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är det kewl? Hur många banor? Vilka kan man välja bland? Kan man köra online? Finns det Map Editor? Lika snyggt som i GT filmerna? Vad är det för bakrundsmusik? 1. Ja det tycker jag 2. På demot är det två stykcen 3. Ja.. vafan heter dom .... kommer inte ihåg men det är två grupper man kan välja mellan 4. Ja men inte på demot 5. Vet inte 6. Har inte sett trailes till BFME2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Du kör på extremly (stavning) high va? Maximum grafik? svar: Ja @Sikorka (min F.E.A.R. bild: vet ej vad du menar, men det där är Demot, ska snart skaffa hela spelet Min flickvän och jag spelade ut demot i mörkret för någon timme sen Sen lämnade vi datorn.. Redigerad 10 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Fint va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är det kewl? Hur många banor? Vilka kan man välja bland? Kan man köra online? Finns det Map Editor? Lika snyggt som i GT filmerna? Vad är det för bakrundsmusik? 3. Man kan köra Goblins eller Dwarfs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Fint va Vad är systemkraven för SilRoad Online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Någon annan som lirar på spelareanan? Akta mitt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vad är systemkraven för SilRoad Online? Kopiera av Min. Specification Required Specification CPU Pentium 3 800MHz or higher Pentium 4 1.0GHz or higher RAM 256 MB 512 MB VGA 3D speed over GeForce2 3D speed over GeForce4 Ti Sound DirectX 9.0b Compatibility card DirectX 9.0b Compatibility card HDD 3GB or higher (including swap and temporary file) 3GB or higher (including swap and temporary file) OS Windows 98, ME, 2000, XP Windows 98, ME, 2000, XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Spelade lite gratis-weekend dod:s. Spelet är just nu bara "ok" - inte bättre. http://img291.imageshack.us/img291/9117/dods29uz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kopiera av Min. Specification Required Specification CPU Pentium 3 800MHz or higher Pentium 4 1.0GHz or higher RAM 256 MB 512 MB VGA 3D speed over GeForce2 3D speed over GeForce4 Ti Sound DirectX 9.0b Compatibility card DirectX 9.0b Compatibility card HDD 3GB or higher (including swap and temporary file) 3GB or higher (including swap and temporary file) OS Windows 98, ME, 2000, XP Windows 98, ME, 2000, XP Väldigt låga krav alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Väldigt låga krav alltså Yes. Jävla kul War Rock är, spöade en kille röven mycket så skrev han senare i spelet "wtf, im here your behind me ALL DA TIME!!" skrattade som fan är kompisar nu och spelar i samma lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kopiera av Min. Specification Required Specification CPU Pentium 3 800MHz or higher Pentium 4 1.0GHz or higher RAM 256 MB 512 MB VGA 3D speed over GeForce2 3D speed over GeForce4 Ti Sound DirectX 9.0b Compatibility card DirectX 9.0b Compatibility card HDD 3GB or higher (including swap and temporary file) 3GB or higher (including swap and temporary file) OS Windows 98, ME, 2000, XP Windows 98, ME, 2000, XP Bra. Jag fixar det nog tills imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Bra. Jag fixar det nog tills imorn. Fixa idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Fixa idag Med 0.5 Mbit hinnar man inte fixa det idag. Det tar ungefär 2,5-3 timmar att tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Fixa idag Fin text... kinesiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Med 0.5 Mbit hinnar man inte fixa det idag. Det tar ungefär 2,5-3 timmar att tanka. Ladda över natten Cortez @ koreanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det tar ca 2½ timme att fixa med 512 kb/s Och ca 1 timme med 1 mbit och jag har 1 mbit har account nu också Ilol323 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det tar ca 2½ timme att fixa med 512 kb/s Och ca 1 timme med 1 mbit och jag har 1 mbit har account nu också Ilol323 Hoppas di har ett bättre IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Är ju fredag idag så du har natten på dig att spela PS: server AEGE där är alla BRA spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts