Colan K Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hate it http://img270.imageshack.us/img270/6410/svrtlge6zn.jpg Love it http://img251.imageshack.us/img251/2190/atack6sz.jpg Cry for more http://img251.imageshack.us/img251/8012/mp56ak.jpg And die for it http://img251.imageshack.us/img251/1466/iseered7ug.jpg War rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) *bild* *bild* *bild* *bild* War Rock! Spelade WarRock förut... Blev less på de pga Cs e roligare EDIT:WarRöck säger man Fixa så de inte va så många bilder. Redigerad 9 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Spelade WarRock förut... *Blev less på de pga Cs e roligare Jo, men om det inte skulle lagga hade War rock ägt cs imo... CS är kul i korta stunder för mig bara, orkar inte spela mer än 5 timmar finns väldigt många favvo spel men cs är inte mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Street Legal (racing redline?) tycker jag det ser ut som. Japp. Street legal racing: redline iweX: quotea inte så många bilder. Redigerad 9 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Nån som kommer ihåg detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Medal Of Honor: Underground. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Medal Of Honor: Underground. (:!!! Exakt! Vet inte vad min brorsa har gjort av med ettan och underground. Ska nog köpa båda två och lira dom på min Ps2;a. Glömer aldrig hundarna med racketkastare. Real world war 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Japp. Street legal racing: redline iweX: quotea inte så många bilder. Glockalnet @ de e fixat nu (:!!! Colan_K @ Css e mitt vet inte varför kan sitta i de i 24timmar på en dag bara jag har några att spela mot. Redigerad 9 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Lite för fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Elade först med elpistol. Därefter hälde jag 5 liter bensin över. Efter det en tändsticka, Och I dom sista sekunderna pissade jag ut elden. Sedan gjorde jag samma process som ovan igen, dock lät jag aset brinna tills döds. Redigerad 9 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fin liten screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Fin liten screen Vilket spel? Ser ut som .. kommer inte ihåg namnet. Demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Vilket spel? Ser ut som .. kommer inte ihåg namnet. Demo? Operation Flashpoint -Resistance, pluss en stor mod spelet må vara 5 år gammalt men det kommer för alltid att bli bästa spelet någonsin för mig Redigerad 9 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Operation Flashpoint -Resistance, pluss en stor mod spelet må vara 5 år gammalt men det kommer för alltid att bli bästa spelet någonsin för mig Jag har kört ettan.Var faktiskt verklig och svårt. Finns det något demo på det? Värkar helgyrmmt. jaja, godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Jag har kört ettan.Var faktiskt verklig och svårt. Finns det något demo på det? Värkar helgyrmmt. jaja, godnatt. Demo, jo sök på www.gamerevolution.com Det finns inget annat än 1an och en Expansion Kommer snart något som heter Armed Assault som skall föreställa 2an.. gonatt! En screen till Redigerad 9 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Crashday, demo finns att tanka här. Skrev jag inte ungefär samma sak på förra sidan? Okej, tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Är det någon story i OF? Eller är det bara en simulator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Är det någon story i OF? Eller är det bara en simulator? Jodå det finns en story, kommer dock inte ihåg hur den är men i orginalet är man iaf amerikansk soldat i ett kalla kriget som gått fel, i expansionen Red Hammer spelar du ryss under samma scenario och i den sista expansionen Resistance spelar du en medlem i den civila rebelgruppen under samma period. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Colan_K @ Css e mitt vet inte varför kan sitta i de i 24timmar på en dag bara jag har några att spela mot. lol suttit med Joint operations typhon några timmar nu, jädra svårt det var då, inte som förr när man ägde runt på demot :'( aja, får hoppas jag blir bättre edit : mohahaha 25 kills och 36 deaths, det ni! fan vad "bra" det gick, dödade 7 st innan jag dog en gång Redigerad 10 februari, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 J'klar skulle ta med en elastomania bild men det g[r inte :'( men det 'r iallafall ett spel som v'cker upp gamla minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts