Hew Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 É det ingen som spelar City of heroes/City of villains? Testade en trial på CoH i somras, var kul ett par dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Testade en trial på CoH i somras, var kul ett par dagar Hähu, okej. Själv tycker jag att det ser förbannat fräckt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Jagade för att få level 8, jag fick det iofs men.. aja här kommer en bild på min söta bonehorror så jäkla vackra djur @Sniper: Det är förbannat stort, flera världsdelar, säkert runt 20 storstäder Redigerad 5 februari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag och Jacker i blackhawken, vi slaktade, eller hur, Farks? http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif http://img456.imageshack.us/img456/2549/blackhawk1iu.th.jpg Kan du säga exakt vilka inställningar du kör på BF2? ----------------------------------------------------------------------------------------- Jag har fastnat i HL 2: Jag har kommit där "Hoppers" är, dom där minorna som hoppar upp och sprängs om man går på dem. Jag går längs gränderna och har dödat alla och så är det en återvändsgränd med en röd "stuga" med hopper inne och till vänster så är det en dörr öppning jag går in och följer korridoren men den leder ingen vart: Har en bild: http://img462.imageshack.us/img462/6797/namnls55555copy2hu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej! Ursäkta mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kan du säga exakt vilka inställningar du kör på BF2? ----------------------------------------------------------------------------------------- Jag har fastnat i HL 2: Jag har kommit där "Hoppers" är, dom där minorna som hoppar upp och sprängs om man går på dem. Jag går längs gränderna och har dödat alla och så är det en återvändsgränd med en röd "stuga" med hopper inne och till vänster så är det en dörr öppning jag går in och följer korridoren men den leder ingen vart: Har en bild: Click Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej! WTF!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Lanade F.E.A.R med en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Kan du säga exakt vilka inställningar du kör på BF2? ----------------------------------------------------------------------------------------- Jag har fastnat i HL 2: Jag har kommit där "Hoppers" är, dom där minorna som hoppar upp och sprängs om man går på dem. Jag går längs gränderna och har dödat alla och så är det en återvändsgränd med en röd "stuga" med hopper inne och till vänster så är det en dörr öppning jag går in och följer korridoren men den leder ingen vart: Har en bild: http://img462.imageshack.us/img462/6797/na...5555copy2hu.jpg Orka skriva allt, tog copy/past från Mina dokument\Battlefield 2\Profiles\. VideoSettings.setTerrainQuality 3 VideoSettings.setGeometryQuality 2 VideoSettings.setLightingQuality 2 VideoSettings.setDynamicLightingQuality 0 VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 1 VideoSettings.setEffectsQuality 3 VideoSettings.setTextureQuality 3 VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3 VideoSettings.setResolution 1280x1024@60Hz VideoSettings.setAntialiasing 4Samples VideoSettings.setViewDistanceScale 1 VideoSettings.setVideoOptionScheme 3 Och förresten ang. ditt problem i HL2, det SKA fungera att gå där bakom huset. Det kanske buggade sig när det laddade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Du går in där sen trycker du på bläddra sen letar du upp den sparade bilden på hårddisken, och sen trycker du på uppload, du kan också fylla i resize och ändra till vilken pixel du vill Sen kopierar du adressen där det står [Direct link to image och sen trycker du på IMG där uppe sen klistrar du in och sen skriver du Hjälpte det något? Nu just håller jag på å spela NHL 2006 ScoreZ http://img478.imageshack.us/img478/3879/nhl200639ps.jpg Snubben bakom kollar in röven.. ze klocka btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 ze klocka btw! TeH z0mG l££T! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 TeH z0mG l££T! YERIGHT M8IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag har fastnat i HL 2: Jag har kommit där "Hoppers" är, dom där minorna som hoppar upp och sprängs om man går på dem. Jag går längs gränderna och har dödat alla och så är det en återvändsgränd med en röd "stuga" med hopper inne och till vänster så är det en dörr öppning jag går in och följer korridoren men den leder ingen vart Titta längst ner, han har gått igenom alla kapitel i hela spelet med screenshots. http://www.visualwalkthroughs.com/halflife...walkthrough.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Orka skriva allt, tog copy/past från Mina dokument\Battlefield 2\Profiles\. VideoSettings.setTerrainQuality 3 VideoSettings.setGeometryQuality 2 VideoSettings.setLightingQuality 2 VideoSettings.setDynamicLightingQuality 0 VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 1 VideoSettings.setEffectsQuality 3 VideoSettings.setTextureQuality 3 VideoSettings.setTextureFilteringQuality 3 VideoSettings.setResolution 1280x1024@60Hz VideoSettings.setAntialiasing 4Samples VideoSettings.setViewDistanceScale 1 VideoSettings.setVideoOptionScheme 3 Och förresten ang. ditt problem i HL2, det SKA fungera att gå där bakom huset. Det kanske buggade sig när det laddade. Vad har du för spec på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Cool bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Snacka om att fånga ögonblicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Snubben bakom kollar in röven.. ze klocka btw! Snygg publik längst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Arrange Teams med kompis på Battle.net=Kewl http://img142.imageshack.us/img142/8888/wc3scrnshot020506155545016pp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts