.:Gurkan:. Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Det här borde ha gjort ont.. Så ni bara (som inte syns på bild) vet har han 3 stycken "spikar" i huvudet också.. Vilken bana är det där? Jag har kommit till Stället där typ Star Wars grejor kommer igemon fönstrerna och skjuter röd laser Sen installera jag Internet Explorer 7 beta och så fungerade inte bank certifikatet och vi fick återställa datorn 2 dagar. Och så försvann ju sparningarna . Jag försökte komma till den sista sparningen jag gjorde för 2 dagar sedan, men det står bara. "Disconnecting from server" Aja, jag måste köra från början Redigerad 3 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Demot kanske? Han sa inte demot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Undrar vem som först larmar polisen? 10 spänn på den skenbente mojängen i hawaii-skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Jaaaa demot, din dumma jävel !! tror du man är en hem laddare eller. dom ska bara döö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jaaaa demot, din dumma jävel !! tror du man är en hem laddare eller. dom ska bara döö hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 En söt liten screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Han sa inte demot... Jo det gjorde han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jaaaa demot, din dumma jävel !! tror du man är en hem laddare eller? Haha... riiight...demot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vilken bana är det där? Jag har kommit till Stället där typ Star Wars grejor kommer igemon fönstrerna och skjuter röd laser Jag har kommit en bra bit på spelet, har kommit ut ur det där feta huset, gillade inte kontors miljön... :'( Äntligen borta! Nu vet jag inte säkert på vad jag är.. I ett litet sött hus typ.. hittat en massa laservapen, granatkastare och raketgevär iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 En söt liten screen Han liknar lite leon i re4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) HAHAHA!!! LILL GULLET MITT!! Redigerad 3 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vilken bana är det där? Jag har kommit till Stället där typ Star Wars grejor kommer igemon fönstrerna och skjuter röd laser Jag har kommit en bra bit på spelet, har kommit ut ur det där feta huset, gillade inte kontors miljön... :'( Äntligen borta! Nu vet jag inte säkert på vad jag är.. I ett litet sött hus typ.. hittat en massa laservapen, granatkastare och raketgevär iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag har kommit en bra bit på spelet, har kommit ut ur det där feta huset, gillade inte kontors miljön... :'( Äntligen borta! Nu vet jag inte säkert på vad jag är.. I ett litet sött hus typ.. hittat en massa laservapen, granatkastare och raketgevär iaf.. Papegoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag har kommit en bra bit på spelet, har kommit ut ur det där feta huset, gillade inte kontors miljön... :'( Äntligen borta! Nu vet jag inte säkert på vad jag är.. I ett litet sött hus typ.. hittat en massa laservapen, granatkastare och raketgevär iaf.. Deja vu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 HAHAHA!!! LILL GULLET MITT!! Hur fan får du in så många gubbar i ett rum ? Vilket postal har du, vill veta vilket man kan ha svärdet på haha. "svärdet" heter en sak men kommer inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om ni var mannen med ett rödpunktsikte mellan ögonen, vad hade ni gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om ni var mannen med ett rödpunktsikte mellan ögonen, vad hade ni gjort då? Gjort en bakåtvolt+samtidigt sparkat mannen med geväret i ansiktet... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Gjort en bakåtvolt+samtidigt sparkat mannen med geväret i ansiktet... typ Okej, vi gör det lite svårare. Jag ger dig en "ledtråd", du sitter inuti en helicopter med "ganska" så hållbart glas.. Vad gör du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om ni var mannen med ett rödpunktsikte mellan ögonen, vad hade ni gjort då? Dah! hade utnyttjat lagget genom springa iväg (gjorde det på wow en gång, IN YOUR FACE SUCKERS! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Om ni var mannen med ett rödpunktsikte mellan ögonen, vad hade ni gjort då? Jag hade startat en kickvote för TK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts