krull Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Nu ska ja skryta järnet detta var första veckan ja har haft bredis och ja hade denna stats Redigerad 2 februari, 2006 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jaså, så de har börjat sälja skiten igen. Nåväl, skämt åsido. Medge att det laggade röven ur dig när du tände eld på denna massgrav Det brukar göra det iallafall. Kallar jag verkligen skämt. Att kalla Postal skit är som att kalla kungen dyslektiker. Jaa. Det laggade som fan.. Nog mycket för att stänga av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kallar jag verkligen skämt. Att kalla Postal skit är som att kalla kungen dyslektiker. Jaa. Det laggade som fan.. Nog mycket för att stänga av. Kungen har dyslexi. Va' har'u för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Måste man laddaner postal fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kungen har dyslexi. Va' har'u för dator? Det duger Inte I allafall. Tycker att du ska köpa Postal så kan vi spela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Kungen har dyslexi. Va' har'u för dator? Postal är skit och kungen har dyslexi, whats the problem man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Det duger Inte I allafall. Tycker att du ska köpa Postal så kan vi spela.... Min dator skulle aldrig orka mé det och jag vill inte lägga in onödig skit på farsans dator, jag hoppas du inte tar det för hårt Men, men. Om jag får en nyare dator så yeh, why not? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Måste man laddaner postal fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Postal är skit och kungen har dyslexi, whats the problem man? Att kungen har dyslexi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Postal är skit och kungen har dyslexi, whats the problem man? That's the shit, om man nu får uttrycka sej så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Postal, är det roligt och spela ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Postal, är det roligt och spela ? Sålänge du upptäcker nya saker... (ca 1 timme) Efter det så är det (enligt mig) bara ren skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Sålänge du upptäcker nya saker... (ca 1 timme) Efter det så är det (enligt mig) bara ren skit. Hehe okej, men den där cyprez värkar aldrig tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Hehe okej, men den där cyprez värkar aldrig tröttna OMGBLOD! /Load 12hspelapostalställning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hehe okej, men den där cyprez värkar aldrig tröttna Cyprez <3 Blod och blodigt dödande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Counter Strike Source é blodigare än Postal. Spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Counter Strike Source é blodigare än Postal. Spela det. Är du go i hela huvudet eller? Postal är väl 1000 gånger så blodigare och slafsigare än CS:S. Postal är faktiskt ganska roligt också... Har inte spelat på ett tag men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Är du go i hela huvudet eller? Postal är väl 1000 gånger så blodigare och slafsigare än CS:S. Postal är faktiskt ganska roligt också... Har inte spelat på ett tag men. 10 Spänn på att du är Göteborgare! POSTAL är otroligt mycket blodigare och konstigare än CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Är du go i hela huvudet eller? Postal är väl 1000 gånger så blodigare och slafsigare än CS:S. Postal är faktiskt ganska roligt också... Har inte spelat på ett tag men. Men i Source får snubbarna i varje fall sår när man skjuter på dem och det sprutar blod lite hit och dit där med. Postal é tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Hes the man behind the mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts