Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Håller med dig HÅLLER MED DIG! När jag lyckas med att fixa Postal 2 och Apocalypse weekend ska jag börja spela mer på multiplayer. Gary team. ''That's what gary talking 'bout.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Knife- frags is always fun. http://img356.imageshack.us/img356/415/screen2770da.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 HÅLLER MED DIG! När jag lyckas med att fixa Postal 2 och Apocalypse weekend ska jag börja spela mer på multiplayer. Gary team. ''That's what gary talking 'bout.'' Härligt, det är nog skoj på multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Trevligt Cyprez hitta kompis En Fin bild jag tog från CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Trevligt Cyprez hitta kompis En Fin bild jag tog från CSS Och du har fortfarande ingen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Och du har fortfarande ingen.. :'( Nope, jag klarar inte av att ha en riktig vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Härligt, det är nog skoj på multiplayer Jo, fyfan! Sen finns det massor av buggar. Om man ställer sig bakom en dörr och en annan spelare öppnar den kan man spawnas bakom spelaren. Sen kan man sparka på personer så man flyger utanför banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Här kommer en bild på min karaktär i SilkRoad http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/hayhay.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Här kommer en bild på min karaktär i SilkRoad http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/hayhay.JPG ZOMG! Vilken server spelar du på? Om du lirar på Aege någon gång, håll utkik efter en galning som heter Topp3. Det är då jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 ZOMG! Vilken server spelar du på? Om du lirar på Aege någon gång, håll utkik efter en galning som heter Topp3. Det är då jag. Har en lvl7 där =D Funderar på att skapa en ny gubbe.. Har en lvl12 bågskytte.. Vad ska man välja för klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hängt sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 ZOMG! Vilken server spelar du på? Om du lirar på Aege någon gång, håll utkik efter en galning som heter Topp3. Det är då jag. Min älskning är tyvärr på Troy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Bah, Xeon äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Funderar på att köpa hela spelet... Har alltid tyckt om splintercell serien även om den alltid varit så linjär. Dock släpps ju Hitman4 snart, sparar nog pengarna till det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Funderar på att köpa hela spelet... Har alltid tyckt om splintercell serien även om den alltid varit så linjär. Dock släpps ju Hitman4 snart, sparar nog pengarna till det istället. Gör det! Det är verkligen värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Funderar på att köpa hela spelet... Har alltid tyckt om splintercell serien även om den alltid varit så linjär. Dock släpps ju Hitman4 snart, sparar nog pengarna till det istället. I Chaos Theory så är storyn inte lika linjär om man jämför med föregångarna. Köp det! Du kommer garanterat inte bli missnöjd, du kan säkert klippa någons gräs och senare få ihop pengar till Blood Money! Redigerad 30 januari, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eller så kan du ju spara pengarna o vänta på, 1.hitman4 2.Splinter cell 4 3.gudfadern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eller så kan du ju spara pengarna o vänta på, 1.hitman4 2.Splinter cell 4 3.gudfadern Nödvändigt att spara till Splinter Cell: Double Agent då mars-release datumet för ett par dagar sen flyttades fram till en september-release. Det suger, och det var verkligen inte goda nyheter för min väntan. Börjar känna samma känsla på väntan som det var innan San Andreas. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eller så kan du ju spara pengarna o vänta på, 1.hitman4 2.Splinter cell 4 3.gudfadern Men man kan köpa Chaos theory för Ca 200 kr Jag köpte det för 200 på maxi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts