Cortez Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Att du orkar. Om jag skulle träffa dig på gatan skulle jag nog ta skydd snarast. Bara för man gillar döda allt man ser i spel så betyder det inte att man är galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Att du orkar. Om jag skulle träffa dig på gatan skulle jag nog ta skydd snarast. Okej.. Det hörs att du inte vet något om mig. Ganska löjligt att komma med noll procentiga påståenden och ta det seriöst dessutom. Tänk efter. Det är personer som du som kan starta vilka rykten som hälst och få personer att värka helt igensnöad. Extremt tragiskt med personer som ser det ur felsynvinklar och som aldrig kan tänka om. Du har fastnat I en tankebana. Nä, blir irreterad nu. Åt helvete med dig. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Blir bara trött på alla som tjötar på Cyprez. jag spelade Postal demot några gånger, var kul varje gång kan ju inte spela det länge men kul var det ju lägg bara ner att tjöta på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Okej.. Det hörs att du inte vet något om mig. Ganska löjligt att komma med noll procentiga påståenden och ta det seriöst dessutom. Tänk efter. Det är personer som du som kan starta vilka rykten som hälst och få personer att värka helt igensnöad. Extremt tragiskt med personer som ser det ur felsynvinklar och som aldrig kan tänka om. Du har fastnat I en tankebana. Nä, blir irreterad nu. Åt helvete med dig. =/ "Synd att man inte kunde klippa sönder skinnet." "Är det blodigt!!?" "ÅFAN VAD NICE ATT MAN KAN STYCKA MÄNNISKOR!!" "Älska! *bild på styckade människor i ett badrum*" Om det inte speglar ditt psyke så prove me wrong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Och när blev du en sån moralkärring, P-C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 "Synd att man inte kunde klippa sönder skinnet." "Är det blodigt!!?" "ÅFAN VAD NICE ATT MAN KAN STYCKA MÄNNISKOR!!" "Älska! *bild på styckade människor i ett badrum*" Om det inte speglar ditt psyke så prove me wrong. Det är ju det Postal-spelen går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det är ju det Postal-spelen går ut på. Och jag tycker det är helt sjukt! Inte du men själva spelet.. Om det blir så mycket hysterier med GTA så varför blir det inte det med Postal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Och jag tycker det är helt sjukt! Inte du men själva spelet.. Om det blir så mycket hysterier med GTA så varför blir det inte det med Postal? Det är sjukt ja, roligt endå. Sök på Google om du vågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det är sjukt ja, roligt endå. Sök på Google om du vågar. Palla Men jag skulle säkert tycka det var kul. Men jag kan förstå varför mina föräldrar inte skulle tycka om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Palla Men jag skulle säkert tycka det var kul. Men jag kan förstå varför mina föräldrar inte skulle tycka om det. En negativ sak med Postal är väl att det ger spelen dåligt rykte. Men dom gillar det inte för att.. det kanske är lite sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) En negativ sak med Postal är väl att det ger spelen dåligt rykte. Men dom gillar det inte för att.. det kanske är lite sjukt. Jag fick han att säga det jäss! Jo bara för det är alla föräldrar liksom.. Oj vad är det för spel? Vad är det för ålder på spelet? Vad går det ut på? iallafall mina föräldrar. Och så var det inte förr. Nu har det blivit populärt att vara kriminell i spel. Innan skulle man vara en hjälte som skulle rädda världen nu ska man vara kriminell. Redigerad 28 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Postal är sjukt, ja, men det är faktiskt roligt också. Tycker inte det är något konstigt med Cyprez kommentarer till hans bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Postal är sjukt, ja, men det är faktiskt roligt också. Tycker inte det är något konstigt med Cyprez kommentarer till hans bilder. Vet inte hur pass seriös Cyprez nu är med sina bildtexter, men att skriva att han tycker det är synd att man inte kan klippa sönder skinnet på en snubbe tycker jag är lite udda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vet inte hur pass seriös Cyprez nu är med sina bildtexter, men att skriva att han tycker det är synd att man inte kan klippa sönder skinnet på en snubbe tycker jag är lite udda. Kan vara. Betyder inte att jag är psykiskt sjuk som P-C säger. Postal går I stort sätt ut på att slakta och döda folk på dom mäst brutala sätten. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Postal går I stort sätt ut på att slakta och döda folk på dom mäst brutala sätten. Eller hur? Hur. Man ska ta sig igenom diverse uppdrag - och man måste därför skjuta sig igenom. Det betyder inte att man långsamt måste slakta alla som kommer i din väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hur. Man ska ta sig igenom diverse uppdrag - och man måste därför skjuta sig igenom. Det betyder inte att man långsamt måste slakta alla som kommer i din väg. Allternativet finns för att andvändas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Allternativet finns för att andvändas. Haha bra svar! Men ska inte denna tråden vara till för screenshots? Så ta det under PM eller skapa en ny tråd.. Lägger upp ett screen snart Edit: http://img520.imageshack.us/img520/8495/dday6ks.jpg Redigerad 28 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) . rabarben,Jan 28 2006, 19:11] Haha bra svar! Men ska inte denna tråden vara till för screenshots? Så ta det under PM eller skapa en ny tråd.. Lägger upp ett screen snart Edit: Jag kommer alltid med bra svar. Nej, bara om jag har lust. Well, nog offtopic nu, eller just det, Nog ''oNDefence''. Redigerad 28 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 "Synd att man inte kunde klippa sönder skinnet." "Är det blodigt!!?" "ÅFAN VAD NICE ATT MAN KAN STYCKA MÄNNISKOR!!" "Älska! *bild på styckade människor i ett badrum*" Om det inte speglar ditt psyke så prove me wrong. Nu får vi inte glömma att de bara är ett spel. Det är ju inte så att cyprez springer runt som en tomte och dödar folk på riktigt. jag själv tycker det är roligt att döda och skjuta människor på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Nu får vi inte glömma att de bara är ett spel. Det är ju inte så att cyprez springer runt som en tomte och dödar folk på riktigt. jag själv tycker det är roligt att döda och skjuta människor på spel. Vi måste vara realistiska och tänka I en bana. [ Att du orkar. Om jag skulle träffa dig på gatan skulle jag nog ta skydd snarast. Edit: Kan inte alla bara lägga av med att kommentera mig? Orkar inte vara oNDefence varje gång jag postar en bild. Redigerad 28 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts