Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Att du orkar. Om jag skulle träffa dig på gatan skulle jag nog ta skydd snarast.

Okej.. Det hörs att du inte vet något om mig. Ganska löjligt att komma med noll procentiga påståenden och ta det seriöst dessutom. Tänk efter. Det är personer som du som kan starta vilka rykten som hälst och få personer att värka helt igensnöad. Extremt tragiskt med personer som ser det ur felsynvinklar och som aldrig kan tänka om. Du har fastnat I en tankebana. Nä, blir irreterad nu. Åt helvete med dig. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej.. Det hörs att du inte vet något om mig. Ganska löjligt att komma med noll procentiga påståenden och ta det seriöst dessutom. Tänk efter. Det är personer som du som kan starta vilka rykten som hälst och få personer att värka helt igensnöad. Extremt tragiskt med personer som ser det ur felsynvinklar och som aldrig kan tänka om. Du har fastnat I en tankebana. Nä, blir irreterad nu. Åt helvete med dig. =/

"Synd att man inte kunde klippa sönder skinnet."

"Är det blodigt!!?"

"ÅFAN VAD NICE ATT MAN KAN STYCKA MÄNNISKOR!!"

"Älska! :rolleyes::ermm: *bild på styckade människor i ett badrum*"

Om det inte speglar ditt psyke så prove me wrong.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En negativ sak med Postal är väl att det ger spelen dåligt rykte. Men dom gillar det inte för att.. det kanske är lite sjukt.

Jag fick han att säga det jäss! Jo bara för det är alla föräldrar liksom.. Oj vad är det för spel? Vad är det för ålder på spelet? Vad går det ut på? iallafall mina föräldrar.

Och så var det inte förr. Nu har det blivit populärt att vara kriminell i spel. Innan skulle man vara en hjälte som skulle rädda världen nu ska man vara kriminell.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postal är sjukt, ja, men det är faktiskt roligt också. Tycker inte det är något konstigt med Cyprez kommentarer till hans bilder.

Vet inte hur pass seriös Cyprez nu är med sina bildtexter, men att skriva att han tycker det är synd att man inte kan klippa sönder skinnet på en snubbe tycker jag är lite udda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur pass seriös Cyprez nu är med sina bildtexter, men att skriva att han tycker det är synd att man inte kan klippa sönder skinnet på en snubbe tycker jag är lite udda.

Kan vara. Betyder inte att jag är psykiskt sjuk som P-C säger. Postal går I stort sätt ut på att slakta och döda folk på dom mäst brutala sätten. Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

rabarben,Jan 28 2006, 19:11]

Haha bra svar! Men ska inte denna tråden vara till för screenshots? Så ta det under PM eller skapa en ny tråd.. Lägger upp ett screen snart

Edit:

Jag kommer alltid med bra svar. Nej, bara om jag har lust. Well, nog offtopic nu, eller just det, Nog ''oNDefence''.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Synd att man inte kunde klippa sönder skinnet."

"Är det blodigt!!?"

"ÅFAN VAD NICE ATT MAN KAN STYCKA MÄNNISKOR!!"

"Älska! :rolleyes::ermm: *bild på styckade människor i ett badrum*"

Om det inte speglar ditt psyke så prove me wrong.

Nu får vi inte glömma att de bara är ett spel. Det är ju inte så att cyprez springer runt som en tomte och dödar folk på riktigt.

jag själv tycker det är roligt att döda och skjuta människor på spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu får vi inte glömma att de bara är ett spel. Det är ju inte så att cyprez springer runt som en tomte och dödar folk på riktigt.

jag själv tycker det är roligt att döda och skjuta människor på spel.

Vi måste vara realistiska och tänka I en bana.

[

Att du orkar. Om jag skulle träffa dig på gatan skulle jag nog ta skydd snarast.

Edit: Kan inte alla bara lägga av med att kommentera mig? Orkar inte vara oNDefence varje gång jag postar en bild.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor