P-C Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Liten screen i gmod. http://img513.imageshack.us/img513/1889/csoffice00087cd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Liten screen i gmod. *BILD* Trodde att det var ett foto först Grymt bra grafik i varje fall. Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Liten screen i gmod. *Bild* Jädrans bra graffe! Om inte ögonen och tänderna skulle se ut som dom gör skulle jag tro att det var ett foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 *ryser* Det där ser läskigt ut.. *sätter fast spikar på ovansidan av madrassen och gömmer mig bakom den* Japp det är läskigt Det ska vara ett utav de läskigaste spelen genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 http://img213.imageshack.us/img213/2849/r34436qb.jpg FAR CRY FÖR LÖVE FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Crashday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Crashday Ser kul ut! Vad ska man göra? Förstöra bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ser kul ut! Vad ska man göra? Förstöra bilar Jo, det som visas på bilden är Wreckin Match, där man ska förstöra motståndarna. Sen finns det Stunt Show också, men det finns inte så mkt mer då det bara är demot. I fulla versionen ska de finnas en jävla massa grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jo, det som visas på bilden är Wreckin Match, där man ska förstöra motståndarna. Sen finns det Stunt Show också, men det finns inte så mkt mer då det bara är demot. I fulla versionen ska de finnas en jävla massa grejjer Är det blodigt? Nejmen, ser ballt ut, snyggt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Crashday Vart skaffade du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vart skaffade du det? Demot antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hade lite och göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hade lite och göra. Har du demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har du demot? Ja, vill ha det vanliga. Suger på att ladda ner och sånt skit, har varit fasligt nära men lyckades inte. Sen har jag ibland funderat om det varit värt att börja spela ''riktigt'', eftersom jag nästan måste medge att spelet är ganska sjukt men det kan endå vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vart skaffade du det? http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/crash...ashday-demo.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hahaha. tyskar som spelar kort (Lite suddig men de går läsa iaf) http://img479.imageshack.us/img479/5053/haha6sd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hahaha. tyskar som spelar kort (Lite suddig men de går läsa iaf) *BILD* Hahahaha È det du som gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hahahaha È det du som gjort den? Haha japp, satt nyss å spela medal of honor och fick iden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Damn, måste installera det spelet igen. Var länge sen jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Damn, måste installera det spelet igen. Var länge sen jag spelade det. Och jag måste tanka hem demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts