P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 RoN Vad står det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vad står det för? Rise of Nations. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ganska kort spel. Och konstigt slut. Han håller pistolen mot nån i en dörr och man tror spelet ska börja igen, men så blir det svart och så kommer logotypen... och helt plötsigt rullar credits. Lite förvånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ganska kort spel. Och konstigt slut. Han håller pistolen mot nån i en dörr och man tror spelet ska börja igen, men så blir det svart och så kommer logotypen... och helt plötsigt rullar credits. Lite förvånad. Vad hette det där nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vad hette det där nu igen? 25 to Life... Jag håller med Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) En helg med Conspiracies Dock, lite ljusare i spelet eftersom det körs med DXDLL. http://img397.imageshack.us/img397/2766/dxdshot11378779267uf.gif Hur fick du så snygg grafik!? Redigerad 22 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) En helg med Conspiracies Dock, lite ljusare i spelet eftersom det körs med DXDLL. http://img397.imageshack.us/img397/2766/dxdshot11378779267uf.gif Vad är det för peddogubbe som står och gömmer sig i buskaget? Redigerad 22 januari, 2006 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Hur fick du så snygg grafik!? Del 1 380mb Och här är del två Del 2 363mb DXDLL 1.0 du kan också tå Config filen till DXDLL, som finns där nere där du laddar ner moden @Meller: Din morsa antagligen Redigerad 22 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Del 1 380mb Och här är del två Del 2 363mb DXDLL 1.0 du kan också tå Config filen till DXDLL, som finns där nere där du laddar ner moden @Meller: Din morsa antagligen TACK!! länka gärna till den med btw: HAHA pwned by i lol Redigerad 22 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 25 to Life... Jag håller med Cortez. Det é väl det spelet där man ska kunna välja mellan polis eller brottsling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Det é väl det spelet där man ska kunna välja mellan polis eller brottsling? Japp! Vad jag har hört är det dock kasst, väldigt kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag ska nog införskaffa mig ett exemplar och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 länka gärna till den med Ta den som passar bäst till ditt grafikkort DXDLL config v5 DXDLL config v3 DXDLL config v2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Japp! Vad jag har hört är det dock kasst, väldigt kasst. Jo, det ser väl inte ut som någon höjdare precis Hähä, trodde inte att det hade kommit ut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ta den som passar bäst till ditt grafikkort DXDLL config v5 DXDLL config v3 DXDLL config v2 Hur vet man vilket som passar då!? Typ: v5 = till värsting kort v3 = mellan kort v2 = skit kort Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur vet man vilket som passar då!? Typ: v5 = till värsting kort v3 = mellan kort v2 = skit kort Eller? Vet inte riktigt, men det kanske blir lite lägra FPS om du tar v5, har aldrig testat den, men ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vet inte riktigt, men det kanske blir lite lägra FPS om du tar v5, har aldrig testat den, men ska kolla Ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ok! Testade just v5an jag rekommenderar den Den hade inte alls lägre FPS, och den var vänligare mot ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Testade just v5an jag rekommenderar den Den hade inte alls lägre FPS, och den var vänligare mot ögonen Ok! Tar den då=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/a25tolife.JPG 25 to life online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts