Warmedal Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Testade lite Postal 2: Apocalypse Weekend, fan va skoj =D http://img11.imagecash.net/preview/517682133.jpg http://img12.imagecash.net/preview/705046706.jpg Redigerad 17 januari, 2006 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Testade lite Postal 2: Apocalypse Weekend, fan va skoj =D http://img11.imagecash.net/preview/517682133.jpg http://img12.imagecash.net/preview/705046706.jpg HAHAHA KAN JAG FÅ DIN MSN POSTAL ÄR SÅ JÄVLA BRA SKICKA PM TILL MIG!!!! SNYGGA BILDER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 HAHAHA KAN JAG FÅ DIN MSN POSTAL ÄR SÅ JÄVLA BRA SKICKA PM TILL MIG!!!! SNYGGA BILDER! Du är förfan överkåt i Postal och då menar jag negativt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du är förfan överkåt i Postal och då menar jag negativt Du är väl negativ till allt som du inte gör själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag blev arg på en tysk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du är väl negativ till allt som du inte gör själv. Och du är negativ till alla som är negativa mot andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Och du är negativ till alla som är negativa mot andra. Och du är negativ till alla som är negativa mot dom som e negativa till andra som e negativa mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Gör som gud och säg "orka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du är förfan överkåt i Postal och då menar jag negativt Vad är det för negativt I att vara över kåt I Postal? Är det för att du själv inte spelar det och gillar? I såfall är det en av de dumaste saker jag hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vad är det för negativt I att vara över kåt I Postal? Är det för att du själv inte spelar det och gillar? I såfall är det en av de dumaste saker jag hört på länge. För du är liksom: OMG !!!!!!! WOW DU SKICKAR 2 BILDER PÅ ETT SPEL JAG REDAN HAR ASSÅ OMFG JAG MÅSTE SKRIVA TILL DIG FÖR DU TESTAT POSTAL!11!!1! Du låter verkligen överdriven, wow är det blodigt? blablabla. asså det låter inte friskt. och postal är inte friskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vet inte om det här är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Vet inte om det här är bra Haha, mycket tk för att nå -83 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) För du är liksom: OMG !!!!!!! WOW DU SKICKAR 2 BILDER PÅ ETT SPEL JAG REDAN HAR ASSÅ OMFG JAG MÅSTE SKRIVA TILL DIG FÖR DU TESTAT POSTAL!11!!1! Du låter verkligen överdriven, wow är det blodigt? blablabla. asså det låter inte friskt. och postal är inte friskt. Jag är ju överdriven. Man kan inte säga att man är sjuk för att man gillar olika saker I ett spel. Du kanske har lite problem med spel och verklighet? Finns många sjuka spel, Postal är ett av dom och San Andreas ett annat. För mig är blodflödet I ett spel ett av de vikigare sakerna och jag kan säga dig att jag är helt frisk. Kom inte med massa påståenden bara för att jag pratar om ett spel. Du vet inte ens vad jag heter så sluta. Redigerad 18 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 http://img301.imageshack.us/img301/1064/guesswhatlol8ag.jpg Gissa vilket spel det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 http://img301.imageshack.us/img301/1064/guesswhatlol8ag.jpg Gissa vilket spel det är. Path of Neo. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Jag är ju överdriven. Man kan inte säga att man är sjuk för att man gillar olika saker I ett spel. Du kanske har lite problem med spel och verklighet? Finns många sjuka spel, Postal är ett av dom och San Andreas ett annat. För mig är blodflödet I ett spel ett av de vikigare sakerna och jag kan säga dig att jag är helt frisk. Kom inte med massa påståenden bara för att jag pratar om ett spel. Du vet inte ens vad jag heter så sluta. Nej men om jag gillar döda människor,tycker du det är helt friskt? Om jag gillar att knulla lik,tycker du jag är frisk då? I din fantasi kanske du t ycker att du är frisk,men i verkligheten så är du wannabe Postal snubben som hackar isönder varenda levande varelse med en spade? Liksom , och hur mycket blod det kommer? kvittar? om postal 3 inte hade blod , skulle du spela det då? skär handlederna av dig om du vill se blod,äkta blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Nej men om jag gillar döda människor,tycker du det är helt friskt? Om jag gillar att knulla lik,tycker du jag är frisk då? I din fantasi kanske du t ycker att du är frisk,men i verkligheten så är du wannabe Postal snubben som hackar isönder varenda levande varelse med en spade? Liksom , och hur mycket blod det kommer? kvittar? om postal 3 inte hade blod , skulle du spela det då? skär handlederna av dig om du vill se blod,äkta blod. Men LOL!! Det är ju bara et spel... Ska man gå ut och skjuta levande kreaturer, stjäla bilar m.m. på riktit bara för att man gillar GTA då då? Redigerad 18 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men LOL!! Det är ju bara et spel... Ska man gå ut och skjuta levande kreaturer, stjäla bilar m.m. på riktit bara för att man gillar GTA då då? Han e ju överkåt i skiten,låter som att nästa vecka så har han massakrerat hela sin by/stad p g a att han var lite väl kåt i de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Han e ju överkåt i skiten,låter som att nästa vecka så har han massakrerat hela sin by/stad p g a att han var lite väl kåt i de. Det har han alltid varit Tror inte han springer och massakerar en stad bara för att han gillar blod I SPEL, men om han skulle gilla blod utanför spel så är det ju en helt annan sak Låt honom gilla va fan han vill! Redigerad 18 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nej men om jag gillar döda människor,tycker du det är helt friskt? Om jag gillar att knulla lik,tycker du jag är frisk då? I din fantasi kanske du t ycker att du är frisk,men i verkligheten så är du wannabe Postal snubben som hackar isönder varenda levande varelse med en spade? Liksom , och hur mycket blod det kommer? kvittar? om postal 3 inte hade blod , skulle du spela det då? skär handlederna av dig om du vill se blod,äkta blod. Jag tror du förväxlar spel och verklighet. Att döda I ett spel är det inget sjukt med. Om Postal 2 inte hade blod skulle jag inte spela det ja. Ett av dom löjligaste inlägg jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts