Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ser ut som Sniper Elite eller Armed & Dangerous II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 VAD ÄR DET FÖR SPEL? är det mycket blod I det? Ditt sjuke fan. Det är Hidden and Dangerous 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ditt sjuke fan. Det är Hidden and Dangerous 2 Damn. Förväxlar alltid titlarna på H&D2 och A&D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Japp.. Har försökt köpa det, men det är lite svårt ti fåf tag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Ditt sjuke fan. Det är Hidden and Dangerous 2 Okej. Tackar. Ska nog fixa det spelet! Edit: Är det ragdoll fysik I det? Redigerad 16 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Edit: Är det ragdoll fysik I det? Japp Edit: 2 Demo varsågod H&D2 demo H&D2 Sabre Squad Redigerad 16 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Japp Så jävla tjufft. Finns inget bättre! Kan man lyfta upp lik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Så jävla tjufft. Finns inget bättre! Kan man lyfta upp lik? Nee editade min förra post med 2 länkar där du hittar demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Så jävla tjufft. Finns inget bättre! Kan man lyfta upp lik? Amen vafan - bege dig till irak om du vill lyfta runt döda kroppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Så jävla tjufft. Finns inget bättre! Kan man lyfta upp lik? Har du någonsin... Känt dig upphetsad (skakat, andats tungt) när du studerat/burit på döda människor? Både i och utanför spelens värld. Redigerad 16 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Har du någonsin... Känt dig upphetsad (skakat, andats tungt) när du studerat/burit på döda människor? Både i och utanför spelens värld. Nej. Men jag kan sitta 10-15 minuter och slå på döda kroppar I postal. Extremt kul. Jag gillar splatter spel. Vadå, skulle jag gå och bära döda kroppar på gatan eller? Redigerad 16 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Kingdom Hearts III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Nej. Men jag kan sitta 10-15 minuter och slå på döda kroppar I postal. Extremt kul. Jag gillar splatter spel. Vadå, skulle jag gå och bära döda kroppar på gatan eller? Jag var sarkastiskt (or whatever). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag gillar det här spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag gillar det här spelet Ser ju fint ut! Vilket spel är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Ser ju fint ut! Vilket spel är det? Boiling Point Road To Hell Edit: En till bild! Redigerad 16 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Boiling Point Road To Hell Edit: En till bild! Spelet är skojj men mycket buggar och spelet laggar typ sönder datorn vare sig man har höga inställningar som låga även för de med nya datorer . Märker du av något av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Spelet är skojj men mycket buggar och spelet laggar typ sönder datorn vare sig man har höga inställningar som låga även för de med nya datorer . Märker du av något av det? Laggningarna märker jag, men dom kommer väldit sällan.. Små buggar har jag nog märkt men jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag var sarkastiskt (or whatever). Jaha. Jag trode du menade allvar. Skulle inte förvåna mig alls med tanke på mina sjuka utslag I postal trådarna som dom flesta nog känner till. Jaja, nu glömmmer vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jaha. Jag trode du menade allvar. Skulle inte förvåna mig alls med tanke på mina sjuka utslag I postal trådarna som dom flesta nog känner till. Jaja, nu glömmmer vi det. Cyprez klart du får gilla blod och lik m.m. men håll det för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts