I lol Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Uuuh http://img368.imageshack.us/img368/5355/spy4by.png http://img368.imageshack.us/img368/7416/d1canals01a00004pj.jpg Redigerad 14 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Asså seriöst, man blir ju inte skrämd av Doom 3! Blir det värre i slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 1. ja då är det jobbigt för dom 2. då släpper man inte bara en verision sådär utan testar den riktigt 3. Nope Du gnäller på att dem vidareutvecklar sin produkt. Och vem har sagt att dem inte testar? Dem är inte som DICE, som det tar två månader för att få ut en liten hotfix. Du vet nog inte vad du gnäller på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Asså seriöst, man blir ju inte skrämd av Doom 3! Blir det värre i slutet? Vad för typ av skräck förväntade du dig? Och har du inte läst om det? Och nej, det blir slakt i slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Vad jag har uppfattat från det jag har läst, så är det skit läskigt. Men det är ju inte det. Det är ju bara monster som hoppar fram vid varje hörn och "Skrämmer" en. man vänger sig efter 10 minuter. Får jag fråga en sak...jag hade kommit in i ett rum och så blev allt rött och flimrit som i en gammal film, men vad hände då? Skulle det kommit fram ett monster av något slag? jag vände mig inte om jag bara stirra in i väggen! Redigerad 14 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vad jag har uppfattat från det jag har läst, så är det skit läskigt. Men det är ju inte det. Det är ju bara monster som hoppar fram vid varje hörn och "Skrämmer" en. man vänger sig efter 10 minuter. Får jag fråga en sak...jag hade kommit in i ett rum och så blev allt rött och flimrit som i en gammal film, men vad hände då? Skulle det kommit fram ett monster av något slag? jag vände mig inte om jag bara stirra in i väggen! Tittade du i spegeln? Och DOOM3 är mer kul än ett riktigt skrämselspel. Tycker iaf jag, även fast det finns några riktigt äckliga grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Vilken Spegel? Jag var i ett rum där en sak sköt ut något blått... menar du i badrummet? Vad händer om man tittar i spegeln? säg!! och...smg låter som en ärtrör Redigerad 14 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vilken Spegel? Jag var i ett rum där en sak sköt ut något blått... menar du i badrummet? Vad händer om man tittar i spegeln? säg!! och...smg låter som en ärtrör Smg är ett riktigt käring-vapen, ja. Kolla i spegeln så får du väl se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hur f*n gör man om det här? Edit: bilden är från Jedi outcast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Elastomania http://img272.imageshack.us/img272/1323/snap052kv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Du gnäller på att dem vidareutvecklar sin produkt. Och vem har sagt att dem inte testar? Dem är inte som DICE, som det tar två månader för att få ut en liten hotfix. Du vet nog inte vad du gnäller på... Nej det gör jag inte. Det är bra att man gör det. Men du tycker att det är bättre att släppa en patch för varje uppdaterad grej istället för att lägga alla i en. Men sen kan jag förstå om det är en sån jätte bugg som man måste fixa direkt. Men jag har inte märkt någon sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Här är en till bild.. har modiferiat bilen lite mer här, och har ett annat vapen som typ skjuter Posionsak Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Vilket spel? Skulle gissa på Auto Assault. Här är en länk till den tråden Click Me fast det kanske itne är det spelet :/ Redigerad 14 januari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Vilket spel? Det är auto assault! kommer ha måndaskost .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Klassiker: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Klassiker: Utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Klassiker: Det är första banan på ettan vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Über bra bonus på Harpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är första banan på ettan vah? Ja, första uppdraget. Tiger: SC3 är också fruktansvärt bra Pandan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts