Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

1. ja då är det jobbigt för dom

2. då släpper man inte bara en verision sådär utan testar den riktigt

3. Nope

Du gnäller på att dem vidareutvecklar sin produkt. Och vem har sagt att dem inte testar? Dem är inte som DICE, som det tar två månader för att få ut en liten hotfix. Du vet nog inte vad du gnäller på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har uppfattat från det jag har läst, så är det skit läskigt. Men det är ju inte det. Det är ju bara monster som hoppar fram vid varje hörn och "Skrämmer" en. man vänger sig efter 10 minuter.

Får jag fråga en sak...jag hade kommit in i ett rum och så blev allt rött och flimrit som i en gammal film, men vad hände då? Skulle det kommit fram ett monster av något slag? jag vände mig inte om jag bara stirra in i väggen!

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har uppfattat från det jag har läst, så är det skit läskigt. Men det är ju inte det. Det är ju bara monster som hoppar fram vid varje hörn och "Skrämmer" en. man vänger sig efter 10 minuter.

Får jag fråga en sak...jag hade kommit in i ett rum och så blev allt rött och flimrit som i en gammal film, men vad hände då? Skulle det kommit fram ett monster av något slag? jag vände mig inte om jag bara stirra in i väggen!

Tittade du i spegeln? Och DOOM3 är mer kul än ett riktigt skrämselspel. Tycker iaf jag, även fast det finns några riktigt äckliga grejer ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gnäller på att dem vidareutvecklar sin produkt. Och vem har sagt att dem inte testar? Dem är inte som DICE, som det tar två månader för att få ut en liten hotfix. Du vet nog inte vad du gnäller på...

Nej det gör jag inte. Det är bra att man gör det. Men du tycker att det är bättre att släppa en patch för varje uppdaterad grej istället för att lägga alla i en. Men sen kan jag förstå om det är en sån jätte bugg som man måste fixa direkt. Men jag har inte märkt någon sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor