Krax Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Yes very mucho, But now I'm standing infront of a fat man while he is eating "Cheese Pooz", What shall I do? :'( Cheesy Poofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Cheesy Poofs Vadå? Finns dom på riktigt? Nu sprang den feta mannen iväg, vart väl Psycho av den där läskiga tjejen.. Lika bra det, hatade hur han snaskade så äckligt på dom där chipsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Hehe coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag äger Men svårt med en färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag äger Tog dig 134 drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tog dig 134 drag. Jag suger på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag suger på det där Jag trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Vadå? Finns dom på riktigt? Nu sprang den feta mannen iväg, vart väl Psycho av den där läskiga tjejen.. Lika bra det, hatade hur han snaskade så äckligt på dom där chipsen. Nä, han är rätt ond, faktiskt. Men charmig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nä, han är rätt ond, faktiskt. Men charmig. Varför är han ond? Är han inte Psycho? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) OFP FFUR (:!!! Redigerad 10 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu fick man sin hämnd mot grekerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 :'( Det var inte meningen.. Men han började faktiskt skjuta på mig först! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu fick man sin hämnd mot grekerna Rome: Total War (:!!! Är det Barbarion Invasion eller klassiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Rome: Total War Är det Barbarion Invasion eller klassiska? Klassiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Rome är det typ som age of empire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Rome är det typ som age of empire? Nej, om du har spelat "Shogun - Total war" och "Medival - Total war" så vet du vad det är. Man bygger inte upp några byggnader eller någonting sådant krims krams utan fokuserar bara på armèer och strider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej, om du har spelat "Shogun - Total war" och "Medival - Total war" så vet du vad det är. Man bygger inte upp några byggnader eller någonting sådant krims krams utan fokuserar bara på armèer och strider. Man kan ju köra så att man tar över städer i europa och då kan man bygga byggnader i städerna. Det är som dom två första AoE spelen fast med mycket mer arméer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Man kan ju köra så att man tar över städer i europa och då kan man bygga byggnader i städerna. Det är som dom två första AoE spelen fast med mycket mer arméer Ok . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 OFP FFUR Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts